hoi, mijn nieuwe paardje heeft hele mooie lange maar dunne benen. full is echt te groot, zeker bij de kogels,cob past daar wel mooi, maar veel te kort.
ik bandageer nu iedere keer, maar misschien weet iemand een oplossing??? of langere peesjes...
Ik heb hier ooit es een topic zien passeren waar je je peesjes op maat kon laten maken. En idd,verschillende merken vergelijken. De maat COB van de V2 HH Deluxe (ofzo), had ik gekocht,maar waren helaas net te groot voor Winnetou,die anders COBmaat heeft. Mss zijn die geschikt?
Ik rij met de nieuwste peesbeschermers van BR, en die bevallen goed. Hetzelfde model, maar dan van het merk Lamicell schijnen iets kleiner te vallen dan een reguliere Full. Misschien is dat een idee?
Op de site van de paardendrogist staan volgens mij beschermers die je in lengtematen kunt bestellen. En misschien anders inderdaad 3-1 al is dat ook niet altijd alles. Denk persoonlijk dat de lange van eskadron wel zouden kunnen passen als je dan de cobmaat pakt.
de beenbeschermers van verdus model piaff zijn langer dan normale en verkrijgbaar in verschillende maten, je kunt ze goed aan laten sluiten door de klittenband dus het probleem van te groot rond de kogel heb je nooit.