Wat betalen voor een gebruikt daaleman dressuurzadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

Wat betalen voor een gebruikt daaleman dressuurzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 19:33

Ik kan een daaleman dressuurzadel kopen.

Je ziet duideijk waar de beugelriemen gezeten hebben want deze zijn op normale wijze altijd bovenlangs gedragen geweest.
Het model is de gps 2 met dikke wrongen..
Het ziet er wel fijn uit maar je ziet echt goed dat het gebruikt is. Het leer is wel lekker soepel maar wel krasserig en bij de lepel is het ook beetje beschadigd dat zie alleen van dichtbij.

Het zadel is 5 jr intensief gebruikt.

De vraagprijs is 800,00 en ze wil tot 750,00 zakken

Is dit een riele prijs?
Eventueel kan ik foto via pb sturen (ik plaats hem niet in het topic ivm privacy verkoper)

Anoniem

Re: Wat betalen voor een gebruikt daaleman dressuurzadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:48

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:51

Mijn zadel is in precies dezelfde staat zoals je het beschrijft. Ik heb er in die staat ook 750 voor betaald. Vond het zelf aan de hoge kant, maar had het zadel hard nodig..

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:13

Ik vind het persoonlijk aan de hoge kant... ik zou er niet meer als 700 voor betalen (ligt er natuurlijk wel een beetje uit hoe het zadel er precies uitziet)
Denk dat je gelijkwaardige zadels voor minder kan vinden.
Anders zou je op marktplaats o.i.d. eens moeten kijken voor vergelijkingsmateriaal.

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 22:27

superpluisje schreef:
Ik vind het persoonlijk aan de hoge kant... ik zou er niet meer als 700 voor betalen (ligt er natuurlijk wel een beetje uit hoe het zadel er precies uitziet)
Anders zou je op marktplaats o.i.d. eens moeten kijken voor vergelijkingsmateriaal.

Ik heb het gezien en die wrongen zijn ook erg beschadigd dat zie je op de foto ook.. Ik heb haar een bod gedaan van 675 meer heb ik er ook niet voor over want ik kan nu al 2 bijan nieuwe daaleman gps2 krijgen voor 750 euro.. deze is echt wel goed gebruikt.. Maarja.. ze gaat zondag passen bij iemand ( gister is ze bij mij geweest. Lag niet optimaal maarja met de nodige aanpassing kan het wel, maar ik hou er meer van als het nu gewoon al goed ligt en naderhand misschien wat aanpassing nodig is over een paar maandjes..) Vrijdag avond komt er iemand een gps 2 passen (dank je wel nog daarvoor Foogul) Als die niet past dan hoor ik zondag wel of die andere vrouw het zadel nog heeft en kan ik altijd nog kijken wat ik doe.

maar inderdaad.. 750 is wel veel he?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 02:42

mijn daaleman was ook en gpII en in topstaat! 4 jaar oud...
ik heb m verkocht voor 600,- kaal
reeele prijs dus..

750,- krijgt ze er never voor..

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 10:51

Zo naadje24 dat is netjes.. heb je er ook een foto van? Ben wel benieuwd hou de jouwe er uit ziet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:09

Jodievanmij schreef:
Zo naadje24 dat is netjes.. heb je er ook een foto van? Ben wel benieuwd hou de jouwe er uit ziet.

nee ik heb alle foto's gewist nadat ie verkocht was...

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:10

Jodievanmij schreef:
superpluisje schreef:

Ik heb het gezien en die wrongen zijn ook erg beschadigd dat zie je op de foto ook.. Ik heb haar een bod gedaan van 675 meer heb ik er ook niet voor over want ik kan nu al 2 bijan nieuwe daaleman gps2 krijgen voor 750 euro.. deze is echt wel goed gebruikt.. Maarja.. ze gaat zondag passen bij iemand ( gister is ze bij mij geweest. Lag niet optimaal maarja met de nodige aanpassing kan het wel, maar ik hou er meer van als het nu gewoon al goed ligt en naderhand misschien wat aanpassing nodig is over een paar maandjes..) Vrijdag avond komt er iemand een gps 2 passen (dank je wel nog daarvoor Foogul) Als die niet past dan hoor ik zondag wel of die andere vrouw het zadel nog heeft en kan ik altijd nog kijken wat ik doe.

maar inderdaad.. 750 is wel veel he?

Als ie niet super ligt zou ik er niet eens aan beginnen. En als je al aan 2 andere kan komen, waarom dan moeite doen voor deze?

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 19:10

#Ymke# schreef:

Als ie niet super ligt zou ik er niet eens aan beginnen. En als je al aan 2 andere kan komen, waarom dan moeite doen voor deze?

ja is ook zo.. maarja dan wil ik graag een zadel en weet dat deze wel goed kan gaan liggen maarja
inderdaad.. heb liever een zadel die nu al goed ligt en misschien over een tijdje wat aangepast moet worden dan dat je er nu al aan gaat sleutelen.

ik laat dit zadel lekker voorbij gaan.. bedankt voor jullie reacties..