Ik had een tijdje terug een topic geopend over Tom vd Brink.
Vandaag was het dan zover hij kwam langs met een passier gg.
Hij wist alleen zelf niet of het de basic of de exra was. Ik kreeg het zadel nummer een tijdje geleden al door en had bij passier geinformeerd. Hier zeiden ze dat het om de basic ging dus ik helemaal blij want die zocht ik. Tom haald het zadel uit de auto en jammer ik zag meteen dat het de extra was.
Zo ontzettend teleurgesteld want het zadel zag er manifiek uit en hij vroeg er echt weinig voor. Het zadel lag perfecct op het paard alleen zoals ik al had verwacht was het door mijn lange bovenbenen te krap voor mij. Helaas helaas.
Tom heeft ons andere zadel ook bekeken die lag ook goed op ons paard die heeft hij meegenomen want die wouden we graag opnieuw gevuld hebben. We kunnen hem vrijdag al weer ophalen.
Kortom super aardige vent, super goede info en supergoed in zn vak.. Ook is hij inderdaad normaal met zijn prijzen.
Ps. die passier is echt een aanrader

Zo dit hoort volgens mij meer bij verslag van de dag maar toch ik denk dat het hier sneller vindbaar is want ik zou een aantal van jullie nog informeren over hoe het gegaan was..