Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janinetjjj schreef:Transportbeschermers ( en die pas omdoen als ze al in de trailer staan!)
niceboy16 schreef:@Waratje: ik wil mijn paard veilig op de trailer/vrachwagen hebben staan, je weet maar nooit wat er kan gebeurenhij kan altijd een trap krijgen, mocht er een ander paard langs staan, niet dat een transportbeschermers oid dan helpt, maar het vangt wel iets van de klap op
Waratje schreef:niceboy16 schreef:@Waratje: ik wil mijn paard veilig op de trailer/vrachwagen hebben staan, je weet maar nooit wat er kan gebeurenhij kan altijd een trap krijgen, mocht er een ander paard langs staan, niet dat een transportbeschermers oid dan helpt, maar het vangt wel iets van de klap op
Beter kiezen met welke andere paarden je je paard op de wagen zet? Mijn paard staat altijd bloot op de wagen, met of zonder ander paard er naast, ook als het een paard is dat ze nog niet (goed) kent en er is nog nooit iets gebeurd. Maar je zorgt natuurlijk wel dat het andere paard fatsoenlijke omgangsvormen heeft en dat de chauffeur echt goed rijdt.
Ik blijf erbij dat het omdoen van dingen meer risico oplevert, dan het niet omdoen.