Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
#Ymke# schreef:Het gaat hier vast over Hulsebos.
Je moet het met hen oplossen, zij zijn diegene die de fout maken. Ik snap niet waarom zoveel mensen het maar gewoon zo laten. Als niemand ervoor vecht zullen ze nooit meer moeite gaan doen voor hun klanten!
#Ymke# schreef:Ik ken het. Ik heb een geblesseerd paard staan dankzij een zadel van hen. En eerst kreeg ik te horen dat mijn paard scheef was. Nu komt jan hulsebos zelf, met een fysio om te kijken. Ik wéét wat ze gaan zeggen, maar ik hou m'n poot stijf. Ze komen nu voor de 2e keer langs, maar mooi niet dat ik ook maar enig cent uit ga geven voor voorrijkosten of een opvulbeurt, mijn zadel is nu 3 maanden oud, en maar 1,5/2 maanden gebruikt..
Urielle schreef:Even contact opnemen met Harnessmaker. Hij levert mooi werk met allerhande verprutste zadels
horselover21 schreef:#Ymke# schreef:Ik ken het. Ik heb een geblesseerd paard staan dankzij een zadel van hen. En eerst kreeg ik te horen dat mijn paard scheef was. Nu komt jan hulsebos zelf, met een fysio om te kijken. Ik wéét wat ze gaan zeggen, maar ik hou m'n poot stijf. Ze komen nu voor de 2e keer langs, maar mooi niet dat ik ook maar enig cent uit ga geven voor voorrijkosten of een opvulbeurt, mijn zadel is nu 3 maanden oud, en maar 1,5/2 maanden gebruikt..
Meen je dat nou?? Wat erg!!
Mijn pony HAD dus een rugprobleem met zadeldwang, vandaar dat mij zo'n zadel aanbevolen is, en nu kan ik helemaal niet meer normaal opstappen, want ik schuif meteen met zadel en al weg..
En dan zeggen ze: met een krukje op stappen is beter!! Maar een pony die zo bang is, daar kan je geen stoel naast zetten! Ze begrijpen het gewoon niet... het is echt vriendjes politiek daar.. dat heb ik al gemerkt..
Ik wil mijn zadel laten herstellen door een andere goede zadelmaker..
jamielover schreef:www.vanrijs.nl vind ik een erge goede zadelmaker. Die zit in Zevenhuizen (zuidholland)
Zilly schreef:jamielover schreef:www.vanrijs.nl vind ik een erge goede zadelmaker. Die zit in Zevenhuizen (zuidholland)
Ik ben de laatste tijd niet meer te spreken over van Rijs
Hoor ook veel goede verhalen over Harnessmaker. Ik zou hem even raadplegen