Ervaring Harry's Horse® Sjabrak 'Deluxe Merino'.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_

Ervaring Harry's Horse® Sjabrak 'Deluxe Merino'.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 18:22

Dus dat zadelvormig sjabrak van bont. Lachen
Hoe bevalt hij?
Wat is de prijs?
Na een keer wassen ook nog mooi?

Jol1

Re: Ervaring Harry's Horse® Sjabrak 'Deluxe Merino'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 19:50

Hij zag er heel mooi uit (ik heb hem in de winkel gezien). Er is alleen één groot nadeel: hij valt ontzettend groot. Bij mijn zadel stak hij een heel eind onder de zweetbladen uit. Dan heb ik het over de dressuuruitvoering. Ik heb nu zelf een Mattes (maat L) en die zit veel beter. Wij hebben gekozen voor zo eentje in een zadelmodeluitvoering, maar dan zonder bont bij de zweetbladen. Er zit alleen onder het zadel bont en een rand die helemaal rondom je zadel valt. Echt mooi. Bij je benen heb je dus geen bont (behalve de sierrand waar je geen last van hebt), zodat je goed contact met je paard hebt. We hoeven geen extra sjabrak eronder te leggen, zodat je goed het effect van de vacht benut. Ons paard loopt echt veel beter nu we de vacht eronder hebben liggen.

Anoniem

Re: Ervaring Harry's Horse® Sjabrak 'Deluxe Merino'.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:13

bedoel je deze?
Afbeelding

Lijkt mij een gewoon bontschabrak, vind het zelf ondingen, ze zijn zo vreselijk dik, het vervormt je zadel. ( maakt de kamer vaak 1 maat kleiner)

Maar, als je er toch een aanschaft, denk ik dat je met deze goed doet, hier zullen ze niet de hoofdprijs voor vragen.