Sinds kort hebben wij een nieuw zadel thuis, een bruine nieuwe KN, schitterend zadel, zodra ik hem op mijn paard Abantos heb geprobeerd heb ik het zadel ingepikt, en is hij officieel van Abantos

Bij een bruin zadel hoort natuurlijk een bruin hoofdstel, Momenteel rijdt ik met een IR, soort kastanje bruin, maar dit is eigenlijk te donker voor bij het zadel. Helaas want ben over het hoofdstel meer dan tevreden.
Nu heb ik dit hoofdstel op internet gevonden:

Een stubben dublin. Nu vraag ik mij af hoe de kleur heet op de foto. Op andere websites hebben die kleuren namelijk allen een naam, maar er staat niet duidelijk welke kleur dit dan is...
Mijn paard heeft een fijn hoofdje, meer richting cob eigenlijk. Valt stubben groot of klein, normaal?
De kleur van het hoofdstel op de foto is ook de kleur van mijn zadel. Weet iemand nog een merk hoofdstel dat er chique uit ziet, goede kwaliteit heeft en deze kleur heeft?
Mijn voorkeur gaat uit naar stubben, passier etc.
Aangezien mijn paardje erg fijn is qua hoofd, zie ook profiel, hoeft er geen brede neusriem etc. aan te zitten, het mag gerust een fijn hoofstel zijn. Wel graag met bijpassende springteugels, dressuurteugels glijden altijd uit mijn handen, dus die moeten erbij bestelbaar zijn.
Iemand een idee of misschien foto's of ervaring?