Hoi, Ik heb een vraagje. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat de anky look a like pads schuiven. Wie heeft ervaring met deze pads? Blijven ze goed liggen?
Ik kan me aansluiten bij figora. Ik verkoop ze ook zelf, en heb alle kleuren al zo ong. onder het zadel gehad, bij verschillende paarden. Bij mij schuiven ze ook niet. Alleen bij 1 heel rond paard heb ik gehad dat de pad iets schoof, maar daar schoof een ANKY pad ook op...
Hier nóg een tevreden gebruiker! Ik heb een mooie rode van de Ruyterij en die is echt perféct... en staat ook super op een zwarte Verder heb ik nog een pk-pad waar ik ook érg tevreden over ben!
Ik had (via Bokt) een look-al-like pad gekocht en bij mijn schoof die wel steeds onder mijn zadel vandaan. Na een week heb ik die pad weer doorverkocht aan een stalgenootje van mij en die heeft weer nergens last van.
de nepperds en de PK-pads schuiven bij mijn paard niet, blijven keurig liggen en laten de schoft vrij. de echte Anky-pads vond ik een drama (jammer, want leuke kleurtjes): schuiven, strak trekken op de schoft. dus: doe mij de nep-pads maar!
Ik heb drie lookalikes en nergens problemen mee. Heerlijke pads die super liggen, vanwege de vorm en lengte vind ik ze zelfs fijner dan de echte anky pads.
Ik vind ze beter dan de anky's. Die liggen bij m'n haf helemaal niet lekker. Het enige nadeel vind ik, is dat als je aansingelt en dan kun je nog zo goed het dekje naar beneden trekken, dat je toch kreukels erin krijgt bij het aansingelen! Ze schuiven verder niet echt bij mij. Heeeeeeel ietsje misschien
Mijne blijft ook niet goed liggen onder mijn zadel als ik hem niet overdreven ver naar voren trek. De punten zakken naar beneden waardoor de pad in de kamer naar de schoft zakt en vervolgens de schoft vastlegt..