K&K Conrad Ultra

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

K&K Conrad Ultra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 09:57

Gister heb ik mijn "nieuwe" (2e hands dus) K&K Conrad Ultra bit binnengekregen en ik heb hem natuurlijk gelijk uitgeprobeerd.
Ik ben er erg over te spreken mijn paard is nog zachter in zijn mond, schuimt voor het eerst lekker en loopt veel makkelijker lekker naar beneden. Ook kauwt ie lekker op het bit. Ik heb gewoon een buitenritje gemaakt, dus verder niet veel gevraagd maar heb er gelijk al een goed gevoel over
Hij liep trouwens eerst op een enkelgebroken dikke bustrens maar daarbij liep ie veel met zijn hoofd omhoog en had ie ook nog wel eens de neiging het bit vast te pakken en mij (klein meisje) uit het zadel te trekken.

Taron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 09:59

ik heb dat bit ook gehad voor mn haflinger. ze liep er echt lekker op, hem hem alleen verkocht

Sappos

Re: K&K Conrad Ultra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 10:01

Waarom dat dan?

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 23:08

Ik heb het bit ook sinds vandaag . Vond het 'ook' wel fijn. Hier voor reed ik met een argentaan.
Maar mijn paard moet altijd ff wennen aan een nieuw bit. (omdat ie vrij lastig in de mond is, wegens het wisselen van tanden.. Ach gut

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:57

Ik heb 'm ook, erg fijn bitje.
Merk qua hoofdhouding ed. niet veel, maar dat is ook niet de bedoeling van een bit lijkt me.
Gimli knabbelt en sabbelt er iig flink op los en heeft een lekker schuimbekkie na 't rijden, wat eerst wel anders was. Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:05

Mooi dat hij je bevalt Haha!

Ik heb hetzelfde bitje nog hier liggen, die gebruik ik voor m'n paard (2 bitjes voor 1 is teveel he Bloos ) en ik vind hem hier nog steeds het fijnste oplopen!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 22:39

@ #Ymke# okee snap ik ook gelijk waarom je hem weg hebt gedaan Knipoog
Heb er vandaag weer mee gereden en hij loopt veel makkelijker naar beneden en beweegt zijn hoofd minder. Op het oude bit liep ie 2 seconden naar beneden om vervolgens gelijk z;n hoofd weer omhoog te doen. Ook kostte het me veel meer moeite hem gewoon laag te laten lopen. Super bit !