Omdat ik nu meerdere paarden in dezelfde klasse moet starten kom ik in de knoop met m'n beschermers. Ik heb nu 1 paar witte BR beschermers en die worden al aardig geel. Mijn zus heeft witte norton beschermers en die zijn na 1,5 jaar gebruik nog steeds perfect wit. Het enige nadeel aan norton vind ik dat de elastiek nog wel eens van de beschermer los wil laten ( beschermers voor training ) Dus ik zat meer te denken aan de beschermers van Eskadron. Maar blijven die eigenlijk wel wit ?
Mijn Eskadron peesbeschermers zijn nog mooi wit, maar ik moet toegeven dat ik ze niet zo vaak gebruik, en zodra ze erg vies zijn meteen in de was gaan Ik wil namelijk niet weten hoe ze eruit gaan zien als ze niet regelmatig de was in gaan
Ik vind dat ze langer wit blijven als andere merken. Ik heb er ook gehad van Lamicell en BR, daar was ik zuiniger op dan die van eskadron, maar die zijn nog steeds super wit.
Je moet er ook voor oppassen dat jet ze niet in de zon legt, maar donker bewaart. Klinkt misschien stom, maar daar worden ze ook geel van. En alsje ze voor netjes gebruikt en dus goed schoonmaakt heb je er goede beschermers aan, ze zijn alleen wat duurder.