Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariska1989 schreef:Ik denk dat ik je dealer zou laten komen als je aan het rijden bent. Dan kan hij beter zien wat je bedoeld en kan hij je gelijk of ongelijk geven
Succes!
Bonny4life schreef:heyhey
nou je moest eens weten... dit is nu zo'n beetje mijn 6e zadel in 5 jaar tijd ofzo.. alles geprobeerd... kunststof was op bonny 1 groot drama dus maar weer overgegaan op leer, dit zadel blijft goed liggen enzo maar ze heeft gewoon een rond lichaam waardoor het toch wat naar voren schuift, nu ook door de grasbuik. ik wacht nog ff af herman is er nu toch niet, maar anders moet ie toch weer even komen.. ik zou niet weten wie ik anders moet laten komen, herman's service vind ik heel goed en hij komt altijd.. maarja bonny is niet zo makkelijk...
harnessmaker schreef:mail eens ik heb dit vaker bij de hand! En vaak kunnen oplossen.....
idje schreef:Dat probleem is hier ook bekend.
Zadels proberen, helemaal op maat laten maken, weer anders op vullen, alleen beide voorste stoten gebruiken, losse voorsingel proberen, niets hielp.
Tot dat....
We hadden nog een schuimrubberen, wigvormige onderlegger.
Zo'n ding is van achteren hoger dan van voren en superzacht. Uit pure wanhoop legde mijn dochter het ding dan maar eens onder haar zadel, maar dan achterstevoren, met de hoogste kant dus bij de schoft, onder het zadel en voila, het zadel lag als een huis.
We hebben het ding toen zo bijgeknipt, dat het niet onder het zadel uitstak.
En zo heeft ze haar pony van B naar Z gereden.
Pony heeft nooit drukkingen gehad van deze constructie en was hier duidelijk gelukkiger mee dan met al dat geschuif.
Oke, het was een lapmiddel maar niettemin een uitkomst.