Wie heeft de Kieffer Ulla Salzgeber rusty?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 12:39

En hoe bevalt die jullie.

Ik heb hem dus ; Hij zit heerlijk. Alleen hij glijd iets op de rug. Maar volgens onze zadelmaker bestaat er voor mijn Friesje geen zadel dat goed zal blijven liggen. ze heeft een te rechte rug. Dus alleen als ze hoog drachtig schuift het zadel niet, Voor de rest is na 2 jaar de pasvorm voor mijn paard nog perfect. Op onze kwpn'er zit die niet fijn. Hij past goed, Maar het zit gewoon niet lekker als je er op zit.

Afbeelding

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:49

Ik heb er wel eens op gezeten. Viel me hartstikke mee voor een Kieffer, zat best lekker!

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:30

Ik heb de vzh versie van dichtbij gezien, tenminste die had ook blauwe stiksels.
Dat vind ik wel heel mooi, lekker apart die blauw stiksels!

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:42

Heb je ook andere zadelmakers naar hun oordeel gevraagd? Persoonlijk zou ik dat wel doen voordat ik me erbij zou neerleggen dat er een slecht passend zadel op de rug van mijn paard ligt.

SuMii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:45

Ik heb hem gehad, om precies te zijn 2 maanden en toen ingeruild, beviel totaal niet, ligt niet super en je wordt erin naar voren geduwt. Verder vindt ik Kieffer op zic wel een goede kwaliteit zadels hebben maar deze...

Inca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:40

Skitter schreef:
Ik heb de vzh versie van dichtbij gezien, tenminste die had ook blauwe stiksels.
Dat vind ik wel heel mooi, lekker apart die blauw stiksels!

Dat heeft te maken met de 'excelent' boom die er in zit. Dan heeft hij blauwe stiksels. Een excelent boom kan je bij verschillende modellen krijgen.

Een zadel wat schuift is niet prettig voor je paard. Ik zou er daarom geen genoegen mee kunnen nemen met het antwoord dat er geen beter zadel voor je paard is.

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 17:41

gabyfedde schreef:
Heb je ook andere zadelmakers naar hun oordeel gevraagd? Persoonlijk zou ik dat wel doen voordat ik me erbij zou neerleggen dat er een slecht passend zadel op de rug van mijn paard ligt.

Hij past goed, Mijn stiefvader kent hem al 20 jaar. Hij meet al 20 jaar perfect liggende zadels voor ons aan. Alleen blomke is gewoon onmogelijk. Kijk maar naar mijn onderschrift en dan foto's van mijn leven en dan klikken op blomke. Moet je zien wat rechte rug ze heeft.

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 17:41

Hij schuift naar achter, dus heb ik een borstuig. En hij ligt nu echt perfect.