Op maat gemaakte zadels kijk bij joy zadels voor meer informatie Bel of mail voor een afspraak Vergelijkbaar met Topmerken als Kieffer, Prestige of Stubben SPLINTERNIEUWE constructie mét Seat Improver.Deze constructie geeft u direct een correcte houding en zit zonder extra training. * Een perfect gepositioneerde diepe, superzacht opgevulde en comfortabele zit * Extra versterkte 3 punts Singelstoten die voor en achter in het zadel aangrijpen voor een zeer stabiele ligging * Mooie hoge bijzondere vorm achterlepel, diepste punt van de zit en perfect aansluitende wrongen die uw beenligging correct ondersteunen * Tussen de kussens zit een zeer ruim gedeelte ( 8 cm!) wat de ruggengraat én de zenuwuiteinden geheel vrijlaat! * De kussens zijn zacht en zeer breed voor een optimale drukverdeling * zacht runderleder kleurvast, slijtvast * licht flexibele teruggesneden glasvezel boom
bedankt aafje87!! de meningen zijn nog wel wat verdeeld?! jammer dat er nog maar weinig bekend is over dit zadel en met name op de langere termijn of het zadel kwalitatief goed blijft.
ik vind het ook wat vreemd dat er bijna niemand is die zo'n zadel heeft en of ervaringen ermee heeft.
maar goed het topic is net geopend dus wacht nog even af wat er verder nog aan reacties binnenkomt.
Tja wat betreft het goed blijven van het zadel voor de langere termijn daar zal je nog even op moeten wachten, geloof dat het zadel pas vanaf begin dit jaar op de markt is. Dus dat is nog niet verwondelijk. Dat er zo weinig mensen zijn die het zadel uberhaupt kennen vond ik ook vreemd. Misschien toch omdat het zadel "vergeleken" word met Zadelmarkt(want ook die verkopen ze bv. bij Huppa) er mensen een stuk terug houdender zijn met reageren? (noem ook maar een zijstraat)
Inderdaad jammer dat er nog weinig gebruiks ervaring is. Ik vind de zadels er goed uit zien. Ze besteden veel tijd aan het opmeten en ze vinden het heel belangrijk dat een zadel goed past. Ik heb positieve ervaring bij hun. Ik heb geen zadel van hun, maar denk er wel over om deze aan te schaffen. Een zadel moet goed passend zijn, dat is voor hun het belangrijkste. Ze geven eerlijk advies en ze wil niet zomaar een zadel verkopen. Erg aardige mensen en ik vind het moedig dat ze zomaar een eigen merk op de markt durven te brengen.
Zadelmarkt heeft bij mij ook geen goeie ervaring; heb het zelf niet gebruikt, maar ken wel mensen. Het is sowieso belangrijk om je zadel passend te laten maken. Dat zou ik ook doen.
zeker is het belangrijk dat het zadle goed past, maar ik hoopte op reacties van bokkers die het zadel hebben en hun ervaring ermee konden vertellen, maar ergens is het logisch dat er weinig gereageerd wordt als het zalde nog zo kort op de markt is.
ik wacht dan nog maar even met aanschaffen tot ik er meer van weet. is toch altijd zonde als je een zadel koopt die achteraf minder blijkt te zijn als dat je denkt.
Op maat?? dit zijn toch ook "confectie" zadels, je bedoelt waarschijnlijk kussens op maat vullen; en net dit vind ik dat gewoon een basis service moet zijn van iedere verkopende partij hoe goed of slecht een zadel kwalitatief ook mag zijn. Op deze manier leer je ook de verschillen van de vakman of handige verkoper.
bedankt weer voor de reacties! ik hoopte op ervaringen, jammer dat er geen bokkers zijn die het zadel hebben kunnen uitproberen en weten hoe het zit ed. ik kies verlopig denk ik toch maar dan voor een goed merk zadel.