Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yetse schreef:Vies kereltje? Hoezo? Mmmmmm, maar het is wel een vakman op zijn gebied?? Moet ik me nu een zeer oud stoffig winkeltje anex werkplaats voorstellen met een vent in een stofjas ofzo?En niet te vergeten een sjekkie in de mondhoek?
Yetse schreef:Vies kereltje? Hoezo? Mmmmmm, maar het is wel een vakman op zijn gebied?? Moet ik me nu een zeer oud stoffig winkeltje anex werkplaats voorstellen met een vent in een stofjas ofzo?En niet te vergeten een sjekkie in de mondhoek?
Alytuiere schreef:kan me niet herinneren dat van Triest e-mail, laat staan internet heeft
justremie schreef:leveren goed werkIk vind het een vies kereltje, alles is er smerig daar binnen maar hij levert wel goed werk
Yetse schreef:Dat wordt nog wat dan met dat praten, want ik heb ECHT overal aanspraak
loveblacky schreef:ja hij heeft geen internet nee, en is echt een beetje doof hoor!!
de omschrijving van de werkplaats haha, paar honden, véél zadels, een werkbank waar hij dus dan bezig is met 1 van al die zadels![]()
vond m verder wel aardig en hij neemt overal graag ruim de tijd voor, ook voor uitleg enzo
'even' een zadel brengen lukt je daardoor niet denk ik.
hij heeft ook een knecht (of hoe noem je dat), die is zo mogelijk nóg vager