Longeerbitstukje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiSsY_Me

Longeerbitstukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 19:57

Moet een longeerbitstukje nou onderlangs(kin) of bovenlangs(over/op de neus)?. Ik heb hem gewoon bovenlangs, maar laatst zag ik een foto waar het longeerbitstukje onderlangs zat...

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:58

onderlangs. je hebt het dus helemaal fout.

MiSsY_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 20:01

he, jakkes. En ik maar denken dat hij bovenlangs moest. Dat staat beter vind ik, vooral bij longeren leek het me handiger. Ik had er verder eiggs niet bij nagedacht of hij onderlangs moest...Nou, gelukkig weet ik het nu!!! haha wat stom...;p

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:12

als je boven lang wilt moet je een kaptoom kopen. dat is een soort halster met een hele dikke neusriem met daar een ringetje op.

MiSsY_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 20:53

okee dankjewel

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 07:24

Kan dat ook bovenlangs dan Hoe bedoel je dat ? Over de neus zeg maar? Over de neusriem? Maak je dan de longeerlijn vast aan de bovenkant?

Memuska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:50

Onderlangs... Volgens mij past het bovenlangs niet eens?

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:05

Bovenlangs? Past dat?
Dat krijg ik bij mijn pony's niet voor elkaar.
Onderlangs hoort hij

MiSsY_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 19:26

dat heb ik nou ook door ja. bovenlangs paste het wel, omdat ik geen neusriem op mijn hoofdstel heb.. maar ik heb hem wel vastgemaakt aan het hoofdstel, met een touwtje, anders gleed het over de neus heen. ik dacht al, wat zit t vreemd

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:42

Begrijp me niet verkeerd, maar is het niet handiger dat je vooraf vraagt hoe je iets moet toepassen?
Nu stel je je vraag achteraf, en aan je posts te zien zijn er geen rare dingen gebeurd. Maar zoiets kan ook totaal verkeerd uitpakken.

Ik wil je niet afzeiken, dat totaal niet. Je kunt beter vragen als je iets niet weet, dan niet vragen en gewoon maar wat doen.

Maar ik heb persoonlijk zoiets van: als ik iets niet weet hoe ik het moet gebruiken, vraag ik vooraf eerst advies over hoe ik het moet gebruiken. Dus die tip wil ik je geven: weet je niet hoe iets werkt. Vraag het aan iemand, voordat je zelf gaat prutsen. Stel, het gaat faliekant mis doordat je iets verkeerd gebruikt, dan baal je dat je het niet eerder had gevraagd en alle 'ellende' had kunnen voorkomen.

Het is maar een tip, ik zou zeggen, doe er je voordeel mee.

MiSsY_Me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 19:38

Ja, maar ik wist ook bijna ZEKER dat hij bovenlangs hoorde. Als ik iets niet zeker weet doe ik het ook echt niet hoor!
Ik heb hem ook nog maar 1 keer gebruikt, met longeren, en daar is verder inderdaad niks mis mee gegaan. Maar bedankt voor je advies