Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kekaro schreef:ik geloof idd dat zadelmarkt topics niet meer mogen, maar ik kan dat verzameltopic zo gauw niet voor je vinden.
aantal vriendinnen van me hebben een zadel van zadelmarkt en allemaal gaan ze al ruim een jaar mee, zonder af te geven, ook in de regen blijft het kleurtje er netjes op hoor
kwestie van goed passen bij je paard! als het goed ligt en het ziet er degelijk en stevig uit, prima toch voor de komende tijd ?!
ik heb een wintec gehad, want die waren zo geweldig, die lag dus voor geen meter op mijn paard en heb ik zo door kunnen verkopen. het ligt niet altijd aan het merk..
Nashke schreef:Zijn die zadels van zadelmarkt.be nu echt zo slecht als er gezegd word?
Ik heb een zadel nodig voor mijn paard, maar heb maar een budget van +/- 200euro. Ben ik dan beter om een tweedehands zadeltje te kope? Wie heeft er zo'n zadelmarkt-zadel? want ik hoor altijd hele slechte commentaar, maar als ik dan vraag of ze er één hebben gehad of iemand kennen met één, dan is het antwoord NEE. Dus nu weet ik het niet echt meer. Er word gezegd dat als je 3keer met het zadel rijd dat de kleur al afgeeft aan de zweetbladen enzo.
Wie heeft WEL goede ervaringen?
xxx
Sies schreef:Ik had het geld ook niet. Had ook ongeveer 200 euro te besteden. En voor dat geld heb ik nu al 4 jaar een leuke County dressuurzadel in de kleur bruin (scheelt al een paar honder euro door de kleur) Dit zadel is van 1991 en van super kwaliteit. En ik heb dus ook niet veel betaald. Heb daarna wel eens naar een nieuwer zwart zadel gekeken maar niks naar mijn zin kunnen vinden. Ik houdt het bij mijn county