Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PriscaZ schreef:die van mij hangt iets naar links... Waar hebben jullie het zadel gekocht?
PriscaZ schreef:Mijn zadel hing namelijk in het begin niet scheef, maar sinds hij bijgevuld is wel... Ga maar weer terug om hem goed te laten vullen...
PriscaZ schreef:zoals ik al zei, bij mij is het sinds het opvullen... nadeel is dat ik 40 km heen en 40 km terug moet om bij die winkel te zijn geweest.
PriscaZ schreef:Zag net je foto's uit je onderschrift en zag dat je met een bontje rijdt... heb je al geprobeerd om zonder bontje te rijden? Neem aan dat je zadel niet gepast is met een bontje. Dat zou namelijk ook een rede kunnen zijn dat hij scheef zakt.
Saszkiia91 schreef:PriscaZ schreef:Zag net je foto's uit je onderschrift en zag dat je met een bontje rijdt... heb je al geprobeerd om zonder bontje te rijden? Neem aan dat je zadel niet gepast is met een bontje. Dat zou namelijk ook een rede kunnen zijn dat hij scheef zakt.
ik rijd hem pas met bontje.. ik had het zadel dus net en hij kreeg ook steeds meer rugklachten.. met bokken tijdens het aansingelen en hoe meer druk ver die oren naar achter, dat deed hij nooit. Het zadel lag dus ook na een tijdje scheef. Toen is mij aangeraden om een obntje eronder te doen en tijdens het aansingelen doet hij nog steeds zo maar met rijden merk ik wel dat de druk meer verdeeldt is terwijl het zadel wel naar rechts hangt. maar het bontje heb ik dus later aangeschaft, ik ben normaal niet een voorstander om er meteen een bontje onder te leggen maar tot ik het op laten vullen is het even beter zo.
PriscaZ schreef:zoals ik al zei, bij mij is het sinds het opvullen... nadeel is dat ik 40 km heen en 40 km terug moet om bij die winkel te zijn geweest.
Vonnie84 schreef:Bart van Ruyters heeft mijn Euroriding VERPRUTST! Ik ben met paard en al naar hun toegegaan. Laten zien hoe het zadel lag (paard opgezadeld op de vrachtwagen. Hij kon zo goed bekijken wat eraan veranderd moest worden). Ik haal het zadel op. Werkelijk, het lag verschrikkelijk! Ik ben er niet eens meer op gaan zitten.
Dat geintje koste me wel dik 100 euro.
Hij wilde het daarna wel oplossen. Houdoe en bedankt. Aan mijn zadel komt hij niet meer