Na alle andere topics over S&T, welke teugels hebben jullie eraan??
Ik heb laatst dus voor het eerst met S&T gereden en heb toen aan de trens een linnenteugel met lederen stops gedaan, deze heeft alleen geen blinde sluiting zoals de stangteugel en originele trensteugel wel. Mijn instructrice heeft een springteugel met blinde sluiting kunnen vinden, maar vandaag op concours zag ik ook veel mensen met een gewone springteugel aan de trens zonder blinde sluiting. Wat vinden jullie???
Het kan natuurlijk makkelijk maar het is al zo'n ijzerwinkel dus elk gespje is er eigenlijk al een te veel. Maar ik denk niet dat je er op wordt afgerekend met de wedstrijden.
Ik heb een rubber onderlegde trensteugel (zelfde als aan mijn gewone trenshoofdstel) en een gladleren stangteugel. Stops hou ik niet zo van, vind dit een ideale teugel!
Jaa idd, zal eens op gaan letten... Op zich hebben ze dus de linnenteugel met stops die ik nu heb ook wel met blinde sluiting, maar me instructrice zei dat ze lastig te vinden waren...
Ik heb ze van Passier, ze horen eigenlijk bij mijn trenshoofdstel. Daar zit nu een ander stel teugels aan. Ik moet dus ook op zoek naar een nieuwe teugel. Ik denk dat ik ze bij Passier ga bestellen. Vraag het anders eens aan GeJe.
Ik heb ook gewoon een lederen teugel met stopjes (blinde sluiting) maar ik vind die foto ook niet storen eigenlijk. En volgens mij heb je ook S7T hoofdstellen zonder blinde sluitingen. Is gewoon smaak en persoonlijke voorkeur.
Ik heb standaard aan de stang een smalle leren teugel met blinde sluiting en aan de trens een iets bredere leren teugel met blinde sluiting. Geen fratsen, dat scheelt.