rijden met vliegendeken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fjordnina

rijden met vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 15:15

Als het niet goed staat tem maar.

Er zijn van die vliegendekens met zadeluitsparing te koop. Dat betekent dus dat je de deken wel over het zweetblad hebt liggen.

ik ga op trektocht en zit dan een uur of 5 in het zadel, ga je die gaatjes niet heel erg voelen en gaat dat niet schuren?

Ook als je geen 5 uur met zo'n deken in het zadel door hebt gebracht ben ik benieuwd naar jouw ervaringen.

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 15:22

Werkt prima zo'n deken. Ik leg hem wel altijd gewoon onder de zweetbladen door hoor. Nergens last van. Ik heb er 1 die ook over zijn hele hals zit. Mijn paard is buiten veel rusitger met die deken op dan zonder. Heb er 3 keer de veluwe trail meegereden dus erg lang ook in het zadel gezeten. Geen probleem.

fjordnina

Re: rijden met vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 15:39

tuurlijk, dat kan ook nog! daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Bedankt!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:28

Werkt prima met zo'n deken..

Wij reden Olympia ook altijd met een vliegendeken als we een buitenritje gingen maken, dit werkte perfect, zij had niet meer zoveel last van de vliegen.. En wij konden heerlijk een buitenritje maken zonder dat ze helemaal gek werd van de steekbeesten

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:41

We hebben ze met ponykamp Zit wel prima Af en toe even naar achteren kijken oftie nog recht zit ....