heb net op ingridvanberlo.nl deze peesbeschermers en strijklappen gezien, maar weet niet zo goed of de strijklappen wel goed blijven zitten.
Dus: wie heeft ze en kan zeggen of het fijne beschermers zijn?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liezel1 schreef:dan plaats ik nog maar eern dezelfde reactie:
KimS hier op Bokt wilde ook zulke achterbeen beschermers kopen, maar zag ervanaf omdat ze niet toegestaan zouden zijn op wedstrijden.
Kaatie schreef:je mag wel bescherming om bij het inrijden bij dressuur
oh als jullie ze gewoon op wedstrijden gebruiken conny_, en er is nog nooit wat van gezegd, dan zal het wel niet zo'n probleem zijn denk ik...
vind ze wel erg mooi, zit nog te twijfelen omdat mijn huidige peesjes eigenlijk nog niet zo versleten zijn ... dilemma dilemma ...
Kaatie schreef:hmm ik had gehoopt dat iemand zou zeggen dat een van de twee snertdingen zijn, zat ik nu niet met dat dilemma haha.
ik vind de Norton erg mooi en gunstiger van prijs dan de veredus (hoewel dat nog relatief is) maar die veredus peesjes zijn wel erg stoer ja
ze vallen groot zeg je? dus M voor je fjord met stevige benen? ik heb een wpn'er van drie jaar, is nu ong. 1m65 maar zal nog wel een paar cm groeien verwacht ik. Dus ook maar M dan als ik deze neem?