Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:Lijkt me duidelijk. Maar verteld hij je ook waarom hij iets doet en met welk doel?
harnessmaker schreef:Als je een zadel koopt wordt je dan ook verteld hoe je je nieuwe aanschaf dient te onderhouden?
Citaat:Andersom geld dat natuurlijk ook...: vragen jullie je leverancier hoe te onderhouden, wat hij doet met je zadel als hij dient te worden gevuld etc.
Met andere woorden: weet je wat er met je zadel gebeurt als je hem wegbrengt ter reparatie of onderhoud?
Citaat:Laatste vraag is eigenlijk simpel: wat verwacht je eigenlijk van je zadelmaker of zadeleverancier?
sjakie schreef:Is er volgens mij ook maar 1 nog in nederland die het op deze manier doet![]()
harnessmaker schreef:
Als je een zadel koopt wordt je dan ook verteld hoe je je nieuwe aanschaf dient te onderhouden?
Citaat:Andersom geld dat natuurlijk ook...: vragen jullie je leverancier hoe te onderhouden, wat hij doet met je zadel als hij dient te worden gevuld etc.
Citaat:Met andere woorden: weet je wat er met je zadel gebeurt als je hem wegbrengt ter reparatie of onderhoud?
Citaat:Laatste vraag is eigenlijk simpel: wat verwacht je eigenlijk van je zadelmaker of zadeleverancier?
Alytje schreef:Toen ik mijn zadel kocht kreeg ik een hele waslijst mee met hoe ik hem moest onderhouden. Na 5 minuten was ik de helft alleen alweer vergeten
Toen de zadelmaker mijn zadel kwam aanmeten legde hij helemaal uit wat hij ging doen en waarom, dus ik wist wat er zou gebeuren.
Verder verwacht ik van een zadelmaker dat hij zorgt dat mijn zadel goed past en dat ik er ook op kan vertrouwen dat hij doet wat goed is.
Gelukkig doet mijn zadelmaker dit allemaal erg goed, dus ik ben tevreden met hem
germie schreef:Alytje schreef:Toen ik mijn zadel kocht kreeg ik een hele waslijst mee met hoe ik hem moest onderhouden. Na 5 minuten was ik de helft alleen alweer vergeten
Toen de zadelmaker mijn zadel kwam aanmeten legde hij helemaal uit wat hij ging doen en waarom, dus ik wist wat er zou gebeuren.
Verder verwacht ik van een zadelmaker dat hij zorgt dat mijn zadel goed past en dat ik er ook op kan vertrouwen dat hij doet wat goed is.
Gelukkig doet mijn zadelmaker dit allemaal erg goed, dus ik ben tevreden met hem
Kootstra zeker?
Ik heb ook een zadel bij hem vandaan. Dit zadel is inderdaad helemaal aangepast, en ik kreeg ook allemaal uitleg mee en hij legde uit wat hij ging doen.
Het laten opvullen bij Divoza durf ik niet aan, slechte ervaringen mee.