S&T Kieffer Goldline, hoe valt ie bij jullie???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

S&T Kieffer Goldline, hoe valt ie bij jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:05

Hallo,

Vorig jaar voor mijn verjaardag heb ik een Kieffer goldline S&T hoofdstel gekocht, nou heb ik er laatst voor het eerst mee gereden, maar hij bleek best klein te zijn voor hem. Het kon allemaal net, er moest 1 gat bij voor de stang en verder alles op zijn grootst. Ik was er van overtuigd dat ik de Full maat had gekocht, maar twijfel nu toch. Ik heb namelijk mijn gewone hoofdstel een Kieffer Silverline en die zit heel ruim bij hem... Hij heeft wel een groot hoofd, maar zo groot??

Iemand ervaringen met hoe dit hoofdstel valt?? Zie voor foto's de link in mijn onderschrift

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:44

ik heb zelf de full maat en ik vond hem wat aan de kleine kant voor mijn paard. normaal gesproken past full prima.

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:54

Allebei je hoofdstellen zijn uit de Silverline Type is Ulla Salzgeber. En dan met gouden of zilveren bies.
Ik heb de gouden trensuitvoering. Maat Full. Valt ook wel als Full vind ik. Zeker niet kleiner.

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 07:08

ps ik heb model rosi (dat is een goldline).

Bayja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:27

Ik heb het juist andersom Ik heb het idee dat hij erg groot valt, alleen het bakstuk voor de stang was goed, neusriem en trensbakstuk moesten gaten bij en ook de keelriem was vrij groot. De frontriem was helemaal erg, die stak een stuk van zijn hoofd af. Heb er een nieuwe frontriem zonder dubbel kopstuk opgezet. Toch was de cobmaat hem te klein.

Afbeelding

xafir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:06

ik heb t zelfde hoofdstel als hierboven had ook een full
was erg groot en ook inderdaad de frontrien die veel te groot was alles moest op zijn kleinst gebuik m niet meer dus mocht iemand belangstelling hebben!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:21

gabyfedde schreef:
Allebei je hoofdstellen zijn uit de Silverline Type is Ulla Salzgeber. En dan met gouden of zilveren bies.
Ik heb de gouden trensuitvoering. Maat Full. Valt ook wel als Full vind ik. Zeker niet kleiner.

Nee hoor, mijn S&T is goldline, maar dan wit onderlegd ipv goud.

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 19:06

Relaxed schreef:
gabyfedde schreef:

Nee hoor, mijn S&T is goldline, maar dan wit onderlegd ipv goud.

Oke een echte goldline dus. Foutje van mij.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:39

Dus bij sommigen valt ie groot, bij anderen klein... Nog meer ervaringen???