''glossy leather''?ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

''glossy leather''?ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 19:25

Citaat:
Glossy Leather

http://www.tackshop.nl/images/Glossy-Le ... .jpg[/img]
Ingridvanberlo.nl
Glossy-Leather is een reinigings- en onderhoudsmiddel voor glad leer en leatherlook. Het laat een beschermend laagje achter, zodat er geen vuil in het met Glossy-Leather behandelde leer kan binnen dringen. Glossy-Leather is zelfglanzend en maakt borstelen of uitpoetsen overbodig. Glossy Leather is kleurloos en zodoende te gebruiken voor alle kleuren leer en leatherlook. Glossy-Leather heeft een droogtijd van één minuut, geeft niet af en plakt niet. Het is o.a. te gebruiken voor lederen bankstellen, schoenen, jassen, tassen, autobekleding en paardrijuitrustingen zoals zadels, laarzen, tuigen etc. Glossy-Leather is na vele jaren van introduktie en demonstratie op evenementen, beurzen, tentoonstellingen en jumpings te koop in de volgende landen: Nederland, BelgiìÎ Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italie en USA. Glossy-Leather maakt het gebruik van schoenpoets, leercrçÌe, lederbalsem, leatherpolish etc. in verschillende kleuren overbodig. Gebruiksaanwijzing: Breng door middel van sponsje een weinig Glossy-Leather aan. Één minuut laten drogen. Niet uitpoetsen. Sponsje niet in de pot bewaren! Bevat geen siliconen en oplosmiddelen.

Heeft er iemand ervaring met dit spul? Het komt op mij wel handig over, maar misschien zie ik het wel helemaal fout...
Kom maar op met de ervaringen

woppiedoppie

Re: ''glossy leather''?ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:27

ideaal! geeft niet af! Wij gebruiken het ook

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:40

Op den duur wordt het een beetje ' behanglijm' achtig.
Ik vond het geen topper. Geef mij maar gewoon hamanol.

choor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:02

Ik vind het super! Het glimt geweldig! En plakt ook niet ofzo.