prestige elastic jump

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

prestige elastic jump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 12:30

Wie heeft er ervaring mee? ik wil over een tijdje een springzadel gaan kopen, dit lijkt me wel een fijn zadel, heb er een keer op gezeten.
Het paard waar het op moet is vrij breed, zijn de prestige zadel's nog makkelijk aan te passen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:40

Ik heb een Prestige dressuurzadel op maat laten maken ( door prestige zelf) voor een hele brede fjord. Past prima.

Geen ervaring met het bovenstaand genoemd zadel, maar afgaand van de mijne, moet ie lekker zitten

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:44

Ik heb afgelopen week een Prestige springzadel gekocht en de zadelmaker zei dat Prestige makkelijk aan te passen is aan je paard wegens een speciaal soort boom die breder of smaller gemaakt kan worden, zonder het zadel open te maken... hoe en wat precies weet ik ook niet, maar toch fijn om te weten dat er blijkbaar veel mee kan

elmiran

Re: prestige elastic jump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 09:30

o wat raar. Ik wilde eerst graag een prestige dressuurzadel met wat meer kniewrong en toen zei die zadelmaker dat, dat niet op mijn paard zou passen en het moeilijk was aan te passen....
heb nu dus de kieffer wien met weinig kniewrong, ben wel van plan om die nog over een jaar ofzo te in te ruilen voor een zadel met meer kniewrong. Die prestige zadel's waren altijd al eerste keuze heb een keer op dat springzadel gezeten toen ik een paard moest uitstappen en toen dacht ik nog als ik ooit met mijn paard ga springen neem ik dat zadel