ik heb een anky winterdeken, in de kleuren camel/bruin. Met aan de voorzijde van die klipjes en normale buiksingelsluitingen. met staartflap en loopsplitten, en een Anky klittenband op de schouder om de deken eventueel beter te laten sluiten. De deken is zeer goede staat maar ik ben helemaal gestopt met de paardensport. De deken lag op een paard van 166m en was dan lekker ruim. dus past op paarden van ong. 160-171m.
wat kan ik hiervoor vragen? en is er veel vraag naar? ik maak vd week even een foto van het echte exemplaar.
Ik zeg €30. Dekens zullen nu niet zo als warme broodjes over de toonbank vliegen, dus je kan het beter in het najaar verkopen. En, het is maar een stuk stof wat een vormpje heeft, dus echt meer als € 30 zou ik niet op rekenen.
Houdt er rekening mee dat de anky dekens afgelopen winter goedkoper waren dan voorgaande jaren.Waarschijnlijk heb jij de deken gekocht toen de hogere prijs nog bestond.Als je er nu teveel voor zou vragen dan kopen mensen waarschijnlijk liever een nieuwe.
Vindt ik wel erg laag hoor. Heb zelf ook de ankydekens, oude en nieuwe, veel gewassen, kwaliteit blijft super.Dus 30 euro vind ik erg weinig voor een kwaliteits deken.
Het is ook laag, maar het is nu niet echt winterdekentijd.
En deze dekens zie je vaak bij Horselover liggen voor een lage prijs, dus zodoende zeg ik € 30. Maar dat hoeft niet zo te zijn dat je dat ervoor krijgt, t'is mijn interpretatie.