Welke kalkoenen en wat kalkoenen vraagjes?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Welke kalkoenen en wat kalkoenen vraagjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 11:48

Ik heb absoluut geen ervaring met kalkoenen. Mijn paard heeft nu voor het eerst ijzers voor kalkoenen en we starten binnenkort op gras.

Ik zit op internet te kijken naar een setje en kan er uit 2 kiezen:

Imperial Riding Kalkoen Set:

Meer grip voor het paard en pony door deze complete kalkoen set in een zeer handige verpakking. Makkelijk mee te nemen op concours.

De set bestaat uit;

8 hoge kalkoenen met widia

8 lage kalkoenen met widia

metalen en rubber stobjes

kalkoengat reiniger

kalkoentap en sleutel

1 imbussleutel

Deze kost 19,50

Of deze:

TACX Kalkoenenset
De uniek gevormde Tacx kalkoen is extreem sterk door het geharde staal. De inkeping in het schroefdraad werkt zelfreinigend. Verwijder het ergste vuil uit het kalkoengat met de reinigingsstift; het vooraf optappen is overbodig. Draai vervolgens de kalkoen snel en makkelijk vast met de ratelsleutel

Deze kost 45, 95

Welke zouden jullie kiezen/mij aanraden?
Wat is aftappen? Is het vervelend werk?
En waarvoor zijn stobjes? Waarom zitten die niet bij die duurdere set? enz enz

Ik hoop op wat info van jullie! Thanxx

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:53