Wie weet waar je Eskadron fleece bandages online kan bestellen? (en dan een Nederlandse site, anders worden de verzendkosten wel erg hoog)....
Ben op zoek naar de kleur kaneel, en die kleur die bij de cognackleurige Ankypad passen. Maar kan gewoon geen enkele onlineshop vinden waar ik ze kan bestellen...
Je zou een mailtje naar Divoza of Ooteman kunnen sturen. Omdat ze ook gewone winkels hebben, Eskadron verkopen en verzenden is de kans groot dat ze je verder kunnen helpen.
Bestellen kan volgens mij alleen via creditcard, maar dat weet ik niet zeker. Zo heb ik daar in het verleden het een en ander bestel. Vond het super (snelle) service
Nadeel van Calevo zijn de hoge verzendkosten, a 15 euro per bestelling. Sommige dingen zijn er wel goedkoper dan in Nederland, maar je moet wel veel bestellen wil je die verzendkosten eruit halen.
Heb ze op die site in het winkelwagentje gestopt, en ben naar betalen gegaan. Maar er worden dan 15,00 euro verzendkosten in rekening gebracht. Dat vind ik wel erg veel!
Geen Nederlandse site waar het kan? (volgens mij niet... heb uren lopen zoeken )