kosten opvullen zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

naomi1985

kosten opvullen zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 01:56

Er zal vast wel al wat topics hierover geweest zijn...ik kan het alleen niet vinden.
Maar ik vroeg me af wat je ongeveer kwijt bent voor het opvullen van een zadel. (Mijn zadel moet namelijk opgevult worden)
En weet iemand toevallig ook een adres iom dit te doen in omgeving haarlem?
alvast bedankt

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:42

harnessmaker op bokt komt aan huis. je betaalt geloof ik 70 of 80 euro voor netjes opvullen of 140 euro voor compleet nieuwe vulling.

hij is laatst met mijn zadel bezig geweest (nieuwe vulling) en ik ben voor 100% tevreden!

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:47

Ik ga dit topic even volgen. Ben ook op zoek naar een goed adres.

Anoniem

Re: kosten opvullen zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:45

naomi1985 schreef:
Er zal vast wel al wat topics hierover geweest zijn...ik kan het alleen niet vinden.
Maar ik vroeg me af wat je ongeveer kwijt bent voor het opvullen van een zadel. (Mijn zadel moet namelijk opgevult worden)
alvast bedankt

hey naomi!

Hier de 'thermometervrouw' van stal, van de fjord, harnessmaker, zoals hij hier al genoemd is, is al eens voor mij op stal geweest, HIJ IS GOED!
Nu weet ik dat er wel meer met zadels lopen te leuren die opgevuld moeten worden, dus misschien kunnen we wat van stal activeren om hem te laten komen? Scheelt aanzienlijk in de reiskosten.

Opvullen doet ie perfect, en ter plaatse, ik hem je alleen maar aanraden.

Spreek je er anders op stal nog wel ff over.

gr Marjolein

naomi1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 19:34

Bitch schreef:
naomi1985 schreef:
alvast bedankt

hey naomi!

Hier de 'thermometervrouw' van stal, van de fjord, harnessmaker, zoals hij hier al genoemd is, is al eens voor mij op stal geweest, HIJ IS GOED!
Nu weet ik dat er wel meer met zadels lopen te leuren die opgevuld moeten worden, dus misschien kunnen we wat van stal activeren om hem te laten komen? Scheelt aanzienlijk in de reiskosten.

Opvullen doet ie perfect, en ter plaatse, ik hem je alleen maar aanraden.

Spreek je er anders op stal nog wel ff over.

gr Marjolein

Hey Marjolein!! (de thermometer vrouw! )

das inderdaad wel een goed idee om wat meer van stal te vragen.
Weet jij of een wintec zadel kan worden opgevuld?.. ik hoorde vandaag van Moniek dat zij dacht dat dit niet kon. Ik hoop niet dat het waar is anders moet ik een nieuw zadel aanschaffen :S

Nou..met Moon gaat alles weer goed gelukkig..hij is weer een levendig ventje en ik heb vandaag weer lekker met'm gereden.

Ik zie je van de week wel op stal
tjuuuss

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:37

ik betaalde 40 euro voor het opvullen. Weet zijn naam niet meer maar hij kwam uit limburg. Hij kwam toen een dagje bij de noorder-koggenruiters. Na die keer dat hij het had opgevuld kwam hij ik geloof een half jaar later weer langs en belde me op zodat hij het kon controleren of alles nog goed zat. Die 2e keer koste me niks.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:39

Bij mij was het de eerste keer gratis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:37

naomi1985 schreef:
Weet jij of een wintec zadel kan worden opgevuld

Ja, dat kan, en ik meen mij te herinneren dat hij dat ook doet. Maar hem anders even

Gr Marjolein

tienus63

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:41

Bij Van Triest in Meppel kost het ongeveer € 40,-, bij Vlietstede in Hollandscheveld ben je dit ook ongeveer kwijt.

Yorghos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:00

OemmiejO schreef:
Bij mij was het de eerste keer gratis.

Bij een nieuw zadel is de eerste opvulling idd vaak gratis.
Vorig jaar heb ik in Oisterwijk een zadel laten opvullen voor ik meen 35 euro. Was netjes gedaan, ik was tevreden.
Zou in het vervolg wel liever laten opvullen op locatie. Of in ieder geval iemand laten komen die eerst kijkt hoe het zadel op het paard ligt en dan besluit hoe er opgevuld moet worden. Twee vliegen in 1 klap.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 01:17

als je je zadel weg kan brengen om te vullen is dat nooit en te nimmer naar je paard zijn rug , dus laat het aub doen door iemand die aan stal komt of die verwacht dat je met het paard daar heen komt

harnass maker is iig goed , kost uit mijn hoofd (slechts vullen ) 80 euro als alles vervangen dient te worden (wat met een nieuw zadel zelden het geval is ) 120 euro ..(kan het mis hebben maar zoiets iig)

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 03:32

divoza 50 euro

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 09:34

Ik heb kees van de heimolen vrijdag laten komen. Hij heeft hem gepast op mijn paard en veel aantekinengen gemaakt hoeveel en waar er op gevuld moest worden.
Ik heb hem gistermiddag weer op kunnen halen. Zag er goed uit heb hem alleen nog niet gepast ga ik zo doen.
Ik was 45 euro kwijt.

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:01

Ik vindt het trouwens erg belangrijk dat je paard erbij aanwezig is. Een zadel moet goed op je paard passen. Dat mijn zadel werd opgevuld moest ik af en toe (zonder chabrak) stappen,draven om te kijken hoe het zadel dan lag. Zonodig werd er nog wat bijgevuld totdat hij goed lag.