Een sterke man zoeken! Heb er 2 weken geleden ook gekocht. Z'n vrouw hield het bit stevig vast en hij trok te schijven er gewoon over. Bij de 2de schijf heeft hij het onder de kraan gehouden, dat gleed iets beter.
Ik heb ze al in warm water gehad, maar het wilde toch nog niet lukken. Morgen dan maar even mijn vader erbij halen en die eraan laten trekken. Uitelkaar trekken met stro touwtjes is idd ook een goed idee.
Ik wil de bitringen eraan hebben omdat het bit eigenlijk net te groot is (en heb nog geen leverancier gevonden die deze uitvoering in een maatje kleiner maakt) En zodat het bit iets stiller in de mond ligt en niet door de mond getrokken word, dit alles natuurlijk tot op zekere hoogte want het is altijd nog het meeste de zachtheid van je hand wat dat bepaalt.
mooi dat het gelukt is.ik zal wel voorzichtig zijn met de bitringen,want het is rubber en dat kan ook gaan schuren. naar wat voor bitje/en hoeveel centimeter ben je opzoek?
Oh ik lees dat het al gelukt is . Er zijn ook bitringen met van die ja hoe noem je het.... Strookjes eruit zodag je ze heel makkelijk kunt rekken maar dat moet je zien kan het niet uitleggen
inderdaad; poosje in heet water leggen. dan door 1e persoon met 2 hoevenkrabbers uit elkaar laten trekken. 2e persoon duwt dan de bitring erdoorheen. even een gevrot, maar het kan echt! succes...