Passier Comet II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XeasterX

Passier Comet II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 20:30

Wie heeft er ervaring met dit zadel?

Afbeelding

Unbreakable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:36

Ik niet, sorry. Ik heb hélemaal geen eigen paarden en weet dus ook niet veel van zadels af. Maar is het echt voor het dressuur dat je dit zadel moet nemen of heb je ook andere keuzes? Een makkelijker en goedkoper zadel is het syntetische zadel, te koop bij diverse ruitersportwinkels. Tegenwoordig als VZ, Dr. en Spr. zadel verkrijgbaar. Syntetisch is dat stof waar water in trekt. Maar daar zijn zadelhoezen voor uitgevonden

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:39

Unbreakable schreef:
Ik niet, sorry. Ik heb hélemaal geen eigen paarden en weet dus ook niet veel van zadels af. Maar is het echt voor het dressuur dat je dit zadel moet nemen of heb je ook andere keuzes? Een makkelijker en goedkoper zadel is het syntetische zadel, te koop bij diverse ruitersportwinkels. Tegenwoordig als VZ, Dr. en Spr. zadel verkrijgbaar. Syntetisch is dat stof waar water in trekt. Maar daar zijn zadelhoezen voor uitgevonden

Ik kan dit antwoord niet helemaal volgen, aangezien je ervaringen over dit passier springzadel vraagt!
Ik ken het zadel verder ook niet dus kan je niet helpen maar vond het vreemd

Urko

Re: Passier Comet II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:40

Ik heb het zadel in het zwart. Ik vind het een super fijn zadel om mee te springen, wel een beetje hard, maar dat wend wel. Ik vind dat je er een goede springhouding op krijgt!

Ik vind het gewoon een super fijn zadeltje!

edit: foto's van het zadel, het ligt altijd op mijn pony, ik dressuur ook met dit zadel, ookal vind ik dat echt niks, ben aan het sparen voor een dressuur zadel!

Unbreakable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:47

Ja sorry Sies ben een beetje moe enne... Niet goed uitgeslapen dus

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:49

ja kan gebeuren toch! Ik kon je verhaal alleen niet helemaal (lees helemaal niet) volgen! Kon ook aan mij dyslexie en slechte lezen liggen maar volgens mij was dat deze keer niet het geval

Concorde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:24

Ik rij af en toe met een hele oude, erg fijn zadel!

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:23

Ik rijd met dit zadel een 3-jarige voor klanten (ook in de London kleur). Ik vind het zadel erg lekker zitten hoor.

XeasterX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 22:24

Bedankt voor de reacties.

Caroline_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:25

Ht zijn fantastisch zadels. Het enige jammere is dat ze niet altijd even mooi passen op alle paarden. Passier heeft daarom nu een nieuw springzadel uitgebracht waarbij dat beter is. De Passier Pegasus.
Ik heb met beidde zadels ervaring en zijn beidde super zadels.