Spalding Britannia Elite

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MoSt81

Spalding Britannia Elite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 22:08

Heeft er iemand ervaring met dit zadel of kent iemand dit merk?

Ik ben zo'n zadel uit aan het proberen en als het bevalt wil ik het overkopen, maar heb eigenlijk geen idee of het een goed zadel is. Wat is de nieuwprijs ervan? Ik heb al op internet gezocht maar kan niet echt goede info vinden. Alleen dat het een engels merk is.

JudithC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 22:11

ConAmoreX heeft er ook 1(volgens mij ook te koop staan). Ik heb er wel eens op gezeten en vind het een fijn zadel. Ook goede kwaliteit. Ik dacht dat de nieuwprijs iets van €1100,- was, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 22:12

Super goed zadel! ik heb ook een spalding en echt de beste zadels uit nederland zijn er niks bij! kijk maar eens in engeland, daar rijdt iedereen ermee! het leer blijft echt heel lang goed en dan bedoel ik niet jaren maar tientallen jaren! soepel, behoudt zijn kleur en het zit superzacht. ik eb ook een spalding en wil niks anders meer. de superzachte zit en kniewrongen e nde superpasvorm zijn echt top! http://www.spaldingsaddlery.co.uk/

MoSt81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 21:04

Alvast bedankt voor jullie reacties! Volgens mij ben ik wel overtuigd dat het een goed zadel is. Ben alleen nog aan het twijfelen over de prijs. Ik kan nergens een site vinden waarop de nieuwprijs staat. Als iemand dat weet?

Ik heb er trouwens wel mega spierpijn van na er 2 keer mee gereden te hebben maarja het is natuurlijk wel even een overgang van een budget kunstof veelzijdigheidszadel naar dit.

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 00:11

nieuwprijs van de meeste spalding zadels ligt rond de 1400 euro.