ervaring met Eric le Tixerant singel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

morelia

ervaring met Eric le Tixerant singel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 13:41

Ik ben heel benieuwd of iemand ook ervaring heeft met deze singel van het bedrijf Giboud? Ik heb hem pas besteld gezien ik wel overtuigd ben van het verhaal dat een singel over spieren loopt die een paard nodig heeft voor de ademhaling. Door deze speciale singel wordt het paard niet belemmerd bij de ademhaling en zou het dier vrijer kunnen bewegen. Vanavond ga ik hem testen en ben heel benieuwd of ik het verschil kan merken. Voor de prijs verwacht ik wel wat

Uiteraard ben ik nu ook heel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Ik kan me zo voorstellen dat de naam van de ontwerper en fabrikant je niets zeggen. Hieronder de singel waar ik het over heb :

http://www.horsemopolitan.com/shopv2/im ... erkant.gif

http://www.horsemopolitan.com/shopv2/im ... elvoor.gif

Anoniem

Re: ervaring met Eric le Tixerant singel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 23:20

'ziet prijs van singel'

Ben wel benieuwd, hoe hij bevalt.

Hij is niet echt mooi, dus goed moet ie zeker zijn

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 09:49

het leek mij wel wat, tot ik de prijs zag....
ben benieuwd naar je ervaringen!

morelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 12:27

Gisteravond getest en ik merkte bij het aansingelen al een groot verschil. Normaal gesproken kijkt ze op z'n zachts gezegd niet erg blij. Nu begon ze dat uit gewoonte ook al vast te doen, maar toen ik vervolgens echt aansingelde gaf ze geen kik en stond wat voor zich uit te dromen Ik rij met een boomloos zadel en toen ik opstapte voelde het al wat anders aan. Mijn merrie stapt echt veel ruimer en in galop zat ik met een big smile. Wat een verschil! Het geld dus wel waard wat mij betreft. Ben nog steeds benieuwd naar andere ervaringen.