lengte singelhoes lamsvel divoza?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

lengte singelhoes lamsvel divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 01:10

ik moet er toch maar aan, ook met neopreen singel waarvan ik zorg dat hij goed schoon is blijft mn paard soms ineens plekken onder de singel hebben.
maar, heeft iemand de singelhoes van lamsvel van divoza? En hoe lang is die? (staat er op de site niet bij)
Singel is namelijk al 70 cm en de hoes moet eigenlijk echt tot op de stoten vallen...

en andere singelhoezen ervaringen?

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 08:23

Bij Mattes kan ik ze voor je in ieder gewenste lengte laten maken, ook in vele kleurmogelijkheden. PB maar voor prijzen.

Nouvel

Re: lengte singelhoes lamsvel divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:27

De standaard hoezen zijn meestal 60 cm, maar van de goeie merken heb je meestal meerdere maten...

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:35

Van Divoza weet ik niet ,
maar ik heb hier nog een gewone naturelkleurige nieuwe ongebruikte van Mattes liggen en die is 70 cm lang.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:36

Op de klantenservice van Divoza zitten mensen aan de telefoon die je vraag zo kunnen beantwoorden. Als ze het niet weten zoeken ze het vast wel even uit voor je..
Gewoon Divoza ff bellen dus!?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 22:15

Dabo schreef:
Op de klantenservice van Divoza zitten mensen aan de telefoon die je vraag zo kunnen beantwoorden. Als ze het niet weten zoeken ze het vast wel even uit voor je..
Gewoon Divoza ff bellen dus!?

ik ben over het algemeen niet zo gecharmeerd van de klantenservice van divoza, zolang ik zelf weet wat ik moet hebben gaat alles goed, maar ik heb ze verder vrijwel nooit een zinvol antwoord horen geven.
vandaar mijn vraag hier dus