ik wil misschien een wintec 250 aanschaffen ik moet het zelf betalen en voor mij zijn die wintec 500 en wintec 2000 wat te duur maar wat is jullie ervaring over dit zadel. http://www.divoza.nl dan op shop dan zadels en toebehoren en dan veelzijdigheid en dan de 2 paginga recht onder aan.
Ik Fijn zadel, in mijn ogen haast hetzelfde als wintec 500.. Rij er nu bijna 2 jaar mee, opzich in prima staat alleen moeten de singelstoten binnenkort eens vervangen worden.
Vind het een fijn zadeltje hoor. Ik heb hem ook. Ik heb ook een Wintec 500, 2000 en een Thorowgood maxam liggen. De Wintec 500 vind ik het fijnst en die blijft het mooist.
Ik rij er nu ook mee. Heb dit zadel en een KN dresuur maar die wintec die zit ff wat lekkerder vind ik. Zit ook wat dieper, maar toch vind ik hem niet helemaal goed aansluiten bij haar. Daarom koop ik over een maandje een nieuwe wintec die haar presies goed past.
Bij mijn eerste Wintec heb ik de singelstoten na 3 jaar moeten laten vervangen. De rest ziet er allemaal nog prima uit dus blijft er nog ff aan zitten.
Mijn Wintec 250 15" is trouwens te koop, mijn pony is er helaas uit gegroeid.
ok maar volgens mij heeft wintec 250 ook een verwisselbare boom dat stond op de sita van divoza maar ik denk dat ik dan een 2ehands wintec 500 if 2000 ga aanschaffen meer reactie zijn welkom
Er zit een verwisselbare boom in, maar die kan je niet zelf verwisselen, daarvoor moet je hele zadel open gehaald worden(ipv dat handige klitterband bij de andere modellen) en weer worden dicht genaaid.
ga naar dieren en toebehoren, dan zadels en en hoofdstellen. dan typ je ergens bovenin in het vakje wintec en krijg je allerlei 2e hands wintecjes te zien.
een nieuwe wintec 500 koop je voor 360 euro met stijgbeugelriemen, stijgbeugels en een singel bij divoza