Ik ben aan t kijken voor een nieuw wit wedstrijddekje voor mijn nieuwe (gebruikte) dressuurzadel
 maar nou ben ik n beetje aan t twijfelen. Ik heb voor mijn veelzijdigheidszadel voor te crossen het Grippad van Cliff n Barnsby.
  maar nou ben ik n beetje aan t twijfelen. Ik heb voor mijn veelzijdigheidszadel voor te crossen het Grippad van Cliff n Barnsby. 
Deze is echt suuuper en blijft super liggen (zélfs met crossen
 ) d.m.v. een schuim stuk aan de onderkant én op de bovenkant, maar is ook best prijzig: €70,-
 ) d.m.v. een schuim stuk aan de onderkant én op de bovenkant, maar is ook best prijzig: €70,- Verder heb ik ook een echte Polypad, model Performer (met ronde voorkant).

Deze blijft echter onder geeneen zadel bij mij netjes liggen.... Behoorllijk balen want deze was ook iets van €59,-
Een tijdje geleden ergens goedkoop ook zo'n "polypad" dekje van BR kunnen kopen die eigenlijk wel best goed ligt.

Nou ben ik eigenlijk aan t twijfelen tussen de dressuur uitvoering van Polypad:
 of het BR dekje. De Polypad is bijna dubbel zo duur, maar als ie fijner is? HELP
 of het BR dekje. De Polypad is bijna dubbel zo duur, maar als ie fijner is? HELP  
Wat vinden jullie het fijnste dekje??

Geplaatst
               Geplaatst 

dit is de PK! Heeft iemand ervaring met de classic Poly pad?
 dit is de PK! Heeft iemand ervaring met de classic Poly pad?