Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
harnessmaker schreef:Voor zover ik weet zit de chip niet in een vast deel maar in de wol.
Wol kan je makkelijk verwijderen en dan is je zadel dus "ontchipped".
Ik zie het nut er niet van in tenzij de chip in de boom word geplaatst tijdens het produktie proces.
ikke schreef:Levert de Chip dan hier WEL eigendomsrecht!
Vergeet niet dat als je je eigen spullen egenkomt op een markt in NL je NOOIT het recht hebt deze spullen mee te nemen. De verkoper kan ze namelijk ook "te goedertrouw" hebben gekocht. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Groot Brittannië waar eigendomsrecht nooit vergaat en gevonden spullen ALTIJD terug gaan naar de eigenaar, te goedertrouw gekocht of niet!
Albert schreef:harnessmaker schreef:Voor zover ik weet zit de chip niet in een vast deel maar in de wol.
Ik zie het nut er niet van in tenzij de chip in de boom word geplaatst tijdens het produktie proces.
Onzinnig antwoord; voor een dief is het niet aantrekkelijk om een zadel eerst helemaal leeg te halen, de chip te zoeken en vervolgens weer netjes vol te stoppen. Bovendien is zo'n chipje zo klein dat die niet persé in de kamers verstopt hoeft te worden.
Albert schreef:harnessmaker schreef:Voor zover ik weet zit de chip niet in een vast deel maar in de wol.
Onzinnig antwoord; voor een dief is het niet aantrekkelijk om een zadel eerst helemaal leeg te halen, de chip te zoeken en vervolgens weer netjes vol te stoppen. Bovendien is zo'n chipje zo klein dat die niet persé in de kamers verstopt hoeft te worden.