Springzadel Swift

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Intervarno

Springzadel Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 16:25

Ik weet dat er al veel topics lopen over de zadelmarktzadels, maar ik had toch een vraagje die apart gaat over dit springzadel. Wat is precies de kwaliteit ervan en heeft er iemand ervaringen mee? Uit alle topics over zadelmarkt kon ik namelijk de conclusie trekken dat de zadels nogal van kwaliteit verschillen. Dat de ene echt sh*t is en dat sommige anderen best redelijk zijn. Ik wilde het zadel gewoon gebruiken voor misschien 1 of 2 keer in de week, naast mijn dressuurzadel. Alvast bedankt

Micha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:49

volgens velen zit er zo nu en dan een gelukstreffer tussen die redelijk zit. maar het is nooit zeker. Koop dan alsjeblieft een 2e hands van een redelijk tot goed merk en laat die door een goede zadelmaker aanmeten op jouw paard.

harnessmaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:05

misschien een rare vraag maar waarom interesse als je eigenlijk toch geen goed gevel hebt bij deze leverancier?

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:14

ik zou voor dat geld liever een oude stubben kopen...

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 19:48

harnessmaker schreef:
misschien een rare vraag maar waarom interesse als je eigenlijk toch geen goed gevel hebt bij deze leverancier?

Omdat ik van sommige ook hoor dat er goede zadels tussen zitten en ze zijn nogal betaalbaar

De rest: Bedankt, ik weet dat ik beter een zadel kan laten aanmeten, maar ik heb al een goed zadel, dit zadel is dan voor erbij. Een zadel aan laten meten kost nou eenmaal veel geld. Ik zou trouwens sowieso geen zadel kopen zonder het eerst te passen; dan zou ik mijn pony wel meenemen om te passen

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 11:08

dat zadel kost 330 euro! dat zou ik echt niet betalen voor een flutzadel... daat heb je echt hele goede 2e hands zadels voor die veel beter van kwaliteit zijn, een veel betere pasvorm hebben voor jou en je paard, langer meegaan en goed door te verkopen zijn omdat ze nauwelijks niet meer in waarde zakken...
een zadelmarkt zadel raak je aan de straatstenen niet kwijt als je wilt verkopen