Sperriem altijd bijgeleverd of niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JKiya

Sperriem altijd bijgeleverd of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 11:09

Hallo allemaal!

Ik heb sinds ongeveer 2 weken een eigen paard en was vorige week jarig dus ik heb veel leuke nieuwe spulletjes gekregen.
Ik heb van de ouders van mijn vriend een heel mooi hoofdstel gekregen van Harry's Horse in roodbruin. Dat staat prachtig bij mijn vosmerrie.

Afbeelding

Dit hoofdstel heeft zoals je kunt zien een gecombineerde neusriem. Nu is het alleen zo dat er geen sperriempje bijzat. Ik wilde vragen: Is dat normaal? Ik dacht dat het er bij moest zitten, maar ik zag laatst in de winkel dat het niet bij alle hoofdstellen met gecombineerde neusriem zo was. Het kan natuurlijk zijn dat ze er dan uit gevallen zijn. Normaal zou het geen probleem zijn om een andere sperriem te kopen voor een zwart hoofdstel, maar ik denk dat het lastig wordt om een losse te kopen in deze kleur. Ik ga morgen de winkel bellen maar voordat ik misschien wordt afgescheept wil ik gewoon even van jullie weten of het er bij jullie wel bij zat. Op de Harry's Horse website staat hij namelijk wel op het plaatje!
Lang verhaal. Sorry maar alvast bedankt voor de reacties!

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:11

ik heb het nog nooit gehad of gezien in de winkel, dat een hoofdstel met een gecombineerde neusriem geen sperriem eraan had. Zou er dus mee terug gaan naar de ruitersportzaak...

Helemaal met zo'n bruine kleur. Vind dan maar een sperriem die er precies bij kleurt!

_Nicky

Re: Sperriem altijd bijgeleverd of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:13

Normaal gesproken zit er altijd wel een sperriem bij, volgens mij. Ik heb nog nooit een gecombineerd hoofdstel zonder sperriem gezien in de winkel.
Ik heb een HH deluxe hoofdstel, dat is gelijk aan jou hoofdstel denk ik, ook met aansnoerneusriem, maar daar zat wel een sperriem aan.

Ik zou even de winkel opbellen waarom er geen sperriem bij zat?
Of als je het niet eens bent met de winkel, HH een mail sturen ?

Gefeliciteerd met je paardje trouwens!

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:15

weet je zeker dat je het niet verward met een "gewone" hoge neusriem??
ik heb nl nog nooit gehoord dat een sperriem ontbrak.
in principe kun je dat zo nagaan: zit er op de neusriem van de hoofdstel een "lusje" waar de sperriem doorheen moet?

JKiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 11:17

Ja er zit een lusje aan en het nummer van het hoofdstel is hetzelfde als die van het plaatje op de website. Ik weet dus zeker dat het een gecombineerde neusriem is. Ik ga in plaats van bellen gewoon morgen langs met de bon en als ze het riempje niet meer hebben liggen uit slordigheid dan wil ik dat ze dat erbij bestellen of een heel nieuw hoofdstel bestellen, want dit was de laatste in deze kleur in de juiste maat. Bedankt voor de snelle reacties!

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:02

Ik heb hetzelfde hoofdstel. En er zat een sperriem bij.
Is een heel mooi hoofdstel, van zeer goed leer voor relatief weinig geld (40 euro).

Akxxx

Re: Sperriem altijd bijgeleverd of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:24

Bij een gecombineerde neusriem zit ALTIJD een sperriempje, indien dit niet het geval is is het waarschijnlijk apart verkocht of is het "van de vrachtwagen afgevallen".

Sperriempjes kun je in alle kleuren bijbestellen, in verschillende leerkwaliteiten ook.

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 14:00

Er hoort een sperriem bij te zitten. Je hebt het dus niet compleet geleverd gekregen.

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:31

Bij mij zit dr altijd een sperriem bij.. ?

biep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 12:56

gefeliciteerd met je paardje!

even offtopic: waar heb je dat hoofdstel vandaan? ik zoek nog zon hoofdstel voor bij mn bruine springzadel

Maris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:26

inderdaad dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. dus ik verwacht gewoon dat dat in dit geval ook zo is

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 17:53

biep schreef:
gefeliciteerd met je paardje!

even offtopic: waar heb je dat hoofdstel vandaan? ik zoek nog zon hoofdstel voor bij mn bruine springzadel

IN Leeuwarden bij de Huisdierendiscount hebben ze ze.

JKiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 19:51

Ik heb vandaag een sperriem gekregen! Hij was eruit gevallen in de winkel omdat iemand hem los had gemaakt!