http://www.wilderingzadels.nl/view_product.php?product=EH04#

Hoe vinden jullie de kwaliteit? Roesten de gespjes snel en is het leer soepel?
Ben benieuwd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alano schreef:dit is toch precies hetzelfde als zadelmarkt? ten minste de producten zijn hetzelfde alleen dan onder een andere naam.....ik vind zadelmarkt kwaliteit echt bagger.....
Bitch schreef:alano schreef:dit is toch precies hetzelfde als zadelmarkt? ten minste de producten zijn hetzelfde alleen dan onder een andere naam.....ik vind zadelmarkt kwaliteit echt bagger.....
De kwaliteit van de hoofdstellen van zadelmarkt, zijn van dezelfde kwaliteit als de goedkope hoofdstellen van bv Divoza, of horselover, of alles wat er in de ruitersportzaak ligt rond de € 20.
Het is gewoon indisch leer, lekker uitgedroogd, en zo weinig mogelijk behandeld om er een mooi soepel stuk leer van te maken.
En aangezien er hier op het forum regelmatig positieve reacties worden gegeven op de pagony hoofdstellen, en chetak etc, is dit hoofdstel ws prima te gebruiken, mits je het gewoon regelmatig onderhoud.
Ik wil ZM niet verdedigen, hoor, alleen er wordt ook genoeg 'bagger' verkocht door de reguliere winkels, maar dan voor een hogere prijs.
( dus wie is er nu slim)
0_bleu schreef:Ik denk dat als je hem goed invet en verzorgt dat het dan een heel fijn hoofdstelletje voor die prijs kan zijn