Wat vraagjes over KN zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Wat vraagjes over KN zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 19:23

Hoi, mijn KN zadel is gestolen dus nu heb ik tijdelijk een ander maar weet niet of het een nauwe of een medium boom/kamer is. Wie heeft er foto's van een nauwe en een medium kamer? Dus van onderen zeg maar, dat je goed de kamer kunt zien? En er staat een code in, 5425XN11 wat betekent dit?

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:32

je moet kijkjen onder het zweetblad. daar staat als het goed is nog een code, nl 45MK of 43WK ofzo. het gaat daarbij om de zitlengte (45 cm = 17 3/4") en MK staat voor middenkamer, WK voor wijde kamer. de code voor smalle kamer weet ik niet.
succes! anders even ermee langs een zadelmaker; die weet het vast! banketstaaf trouwens van je oude zadel je hoort 't weer veel in de buurt, van diefstal bedoel ik... grrrrr!!!!

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 21:51

heb ik gekeken maar dat nummer is eruit gesleten ofzo..

gietepiet

Re: Wat vraagjes over KN zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:55

5425XN11 zal wel de postcode met huisnummer zijn van de eigenaar of oude eigenaar, het komt wel eens voor dat men die er in laat graveren tegen diefstal enzo.

CaylinnMae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:44

dierfysio schreef:
je moet kijkjen onder het zweetblad. daar staat als het goed is nog een code, nl 45MK of 43WK ofzo. het gaat daarbij om de zitlengte (45 cm = 17 3/4") en MK staat voor middenkamer, WK voor wijde kamer. de code voor smalle kamer weet ik niet.
succes! anders even ermee langs een zadelmaker; die weet het vast! banketstaaf trouwens van je oude zadel je hoort 't weer veel in de buurt, van diefstal bedoel ik... grrrrr!!!!

De K achter de N, M of W staat voor Kussens, niet voor Kamer
Ik heb namelijk net een KN gekocht en ik heb naar KN gemaild over het bummer. K1 zijn kleinere kussens dan K2.

De N-boom = 28 cm
De M-boom = 30 cm
De W-boom = 32 cm

alexandra15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 15:38

heeft er iemand foto's voor mij van de kamer van een smalle boom ofvan een medium boom?