Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hafgirl15 schreef:Misschien verveling? Kan hij niet op de wei?
hafgirl15 schreef:Sorry dat ik het zeg.. Mara ik vidn het triest dat dieren geen dieren meer kunnen zijn. als er wat meer regelmaat zou zijn dan raak hij waarschijnelijk ook minder snel geblesseert. Mijn pony loopt elke dag buiten, ook in de winter, en zonder beenbescherming. Hij heeft nooit wat en doordat naar buiten gaan een gewoonte is doet ie niet gek. Ik denk dat dat de beste oplossing is! ( ps. Mijn pony loopt ook wedstrijden en word wel gereden met beenbescherming )
hafgirl15 schreef:Sorry dat ik het zeg.. Mara ik vidn het triest dat dieren geen dieren meer kunnen zijn. als er wat meer regelmaat zou zijn dan raak hij waarschijnelijk ook minder snel geblesseert. Mijn pony loopt elke dag buiten, ook in de winter, en zonder beenbescherming. Hij heeft nooit wat en doordat naar buiten gaan een gewoonte is doet ie niet gek. Ik denk dat dat de beste oplossing is! ( ps. Mijn pony loopt ook wedstrijden en word wel gereden met beenbescherming )
Urielle schreef:Ervaring wel maar ik was er niet blij mee eigenlijk. Paard plukte ze elke nacht af en was dus ook niet blij blijkbaar.
hafgirl15 schreef:Rijden ja, maar ze moeten toch ook tijd hebben voor zichzelf? Maak me maar niet uit voor penny want dat ben ik niet, ik geloof ook zeker dat je erg goed voor je paarden bent! Maar mijn mening is dta jouw paard zich waarschijnelijk verveelt. Dus weidegang met regelmaat waarschijnelijk een oplossing is. Mijn paard heeft namelijk nooit iets.
Maar als jij je paarden te kostbaar vind om ze lekker met het mooie weer op de wei te zetten moet je inderdaad zelf maar weten. Nu wil je je probleem verhelpen doormiddel van bandages, maar ik ben van mening dat ej beter de oorzaak kan zoeken van het gedrag van je paard, voor je hem helemaal in gaat pakken.