deken na wassen/stomen waterdicht?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

deken na wassen/stomen waterdicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 11:21

hoi!

ik heb via internet een regendeken gekocht! heel mooi ding, van weather beetha. ze zei dat hij nieuw was en niet gebruikt, kaartje hangt er nog aan. dat is ook zo maar ik denk wel dat hij even op is geweest aan wat dingen te zien, maakt me niet uit want hij was in goede staat! maar is hij na wassen/stomen nog gewoon waterdicht als dit gebeurd is?
op het kaartje staat wel dat je hem op niet te hoge temp. wel kan wassen! ik vroeg het me zo af!

groetjes

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:43

Nee, als je hem wil wassen moet je hem met speciaal spul wassen, zodat de waterdichte laag in stand blijft/hersteld word.
Kun je overal gewoon kopen.

Bij stomen weet ik het niet, maar volgens mij moet je het dan even insprayen...?

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:43

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 13:12

oke dankje!

ik weet dus niet of ie gewassen is of dergelijke.
had m net buiten neergelegd en 1 kant nat gemaakt met gieter. waar de singels vast moeten daar laat hij wat water door zag ik, dat is dus beneden aan de deken op de rug en zo is ie wel waterdicht zag ik. maar kan ik er dan gewoon wat spray op doen? om die plekken bij de singels zelf meer waterdicht te krijgen?

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:02

Wat denk je dat er met het kaartje gebeurt wat eraan hangt bij het wassen? Dat zie je daaraan wel. Bovendien, wat hebben zij voor reden om de deken te wassen als hij niet gebruikt is? Want als je 'm gebruikt lijkt mij dat je het kaartje eraf haalt...

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 16:04

ik denk dat het kaartje er gewoon weer aan is gedaan na wassen/stomen...

aan de binnenkant bij de singels zaten ook paar scheurtjes en daar komt het water ook iets door, ik heb hem nu ingespoten.

verder zaten er wat haren in de deken en een paar vlekken.

dat duid toch op (licht) gebruik?