Omdat mijn oude KN zadel niet meer past op mijn paard moet er een nieuw zadel komen. Nu komt mijn zadelmaker komende maandag een WOW zadel passen bij mijn paard. Wie heeft er ervaring met dit zadel.
Ja die heb ik inmiddels via PB gevonden. Ik heb er nu sinds gister ook eentje en vond het hemels zitten. Zoveel feeling met je paard en een heerlijke zachte zit. Daarnaast ook ideaal dat je zelf kan varieren met je beugelophanging en kniewrong enzo.
Het is een hemel voor de rug van mijn paard en voor die van Sylvia ook. Je hebt gewoon ineens een ander paard onder je en dat is mij veel meer waard dan een mooi zadel. Eerst functioneel en dan pas mooi.
San, heb jij een foto? Ik nl niet en weet niet of het me lukt om snel een foto te maken. Zal even kijken of het met mn telefoon lukt heb zelf nl nog geen digi camera?! Ouderwets he...
Ik heb nog geen foto, maar zal proberen er van de week ff eentje te maken. Dan kun je zien dat er van de lelijkheid van het zadel nauwelijks meer wat te zien is als ik er met mn dikke kont op zit.... grinnek.
Als je goed leest kun je de zweetbladen zelf vervangen...dressuur en veelzijdigheid en springen dus. Ik had deze zadels nog nooit gezien. Idd niet moeders mooiste, maar als het goed past en goed zit, who cares?
Ben echt zo benieuwd hoe hij in praktijk gaat bevallen!! In het bovengenoemde topic staan trouwens op verschillende pagina's ook foto's van bokkers met een Wow zadel!