Er is een nieuw soort strijklappen van BR, zegmaar hetzelfde als de voorkapjes maar dan lager uitgevoerd. Heeft iemand er ervaring mee? Ik zie ze namelijk behoorlijk veel tekoop staan, en dat zal denk ik niet voor niets wezen, of is het puur toeval? Mijn gewone strijklappen worden voor de 6e keer doorgestikt omdat het paard ze weer kapot getrapt heeft. ( stijkt nogal, en dan haakt ie met de plastic delen achter elkaar en bij het strijken draaien ze weg.) Heb al vanalles geprobeert, maar ze blijven kapot gaan. Iemand die ditzelfde probleem heeft en nu ook die nieuwe kapjes heeft? Ik vind het namelijk zonde om zoveel geld uit te geven aan nieuwe kapjes als ze met 5 minuten wegdraaien en kapot gaan. (ja zosnel flikt ie het)
Ja, die bedoel ik indd. kwist niet van welke merken ze allemaal waren, had alleen BR onthouden. Strijkt jou paard erg marrie? Of heb je ze gewoon voor extra? Ik (naja.. hij dan) kan namelijk niet zonder. Na een kwartier longeren zonder heeft hij zijn benen tot bloedens aan toe open geslagen.
Ik heb ze ook niet van Northon maar kweenie welk merk, ook iets in die richting!
Mwah mijne strijkt niet overdreven erg ofzo, heb ze meer voor extra. Al zie ik af en toe wel strijksporen (wat een woord haha).
Maar dan zijn deze denk ik wel een aanrader voor jou! Ik vind nl de 'normale' strijklappen echt helemaal 3x niks Ze verschuiven, blijven niet zitten, gaan snel kapot. En deze heb ik nu al een tijdje en zijn nog steeds in superstaat!!
ik had zulke kogelbeschermers voor mijn paard, ik vind ze er erg handig, ze geven net wat meer bescherming vind ik. Alleen las ik in dit topic dat je ze niet op wedstrijden mag gebruiken : viewtopic.php?f=117&t=582571&hilit= Maar goed ik heb net die van BR 2e hands gekocht.
Wedden dat ik daar met een half uurtje longeren doorheen ben Die dingen helpen trouwens geen ene m...ter als ze zichzelf eens goed aantikken. Dan gaan ze zelfs dwars door die kunststof dingen heen