Trekker Treeless Saddle

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo_Wystan

Trekker Treeless Saddle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 07:10

Iemand bekend hiermee?

In augustus komt de nieuwe dressuur versie uit... ik heb mezelf op de wachtlijst gezet, dit is naar mijn idee de perfecte combi, ik ben gek op dressuur zadels, maar die boomloos (testzadel barefoot) is mij zo ontzettend bevallen!

Wie heeft de 'oude' dressuur versie? Of een 'gewone' ? Of wie staat ook op de wachtlijst en waarom?

Ervaringen gevraagd dus

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:23

Pony25 hier op Bokt heeft de standaard Randolls , de oude dressuur Trekker , en heeft de nieuwe dressuur Trekker in bestelling staan zo'n beetje als eerste in Nederland denk ik

De oude dressuur Trekker had erg dunne kussentjes , deze nieuwe ziet er dan stukken beter uit

De dressuur Barefoot is dan toch weer heel anders geworden dan deze beide zadels en de Torsion , dat is op zich wel leuk.

De nieuwe dressuur Trekker lijkt een goedkopere variant op de dressuur Startrekk

Marjo_Wystan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 07:26

Ok, maar je bedoelt nu dat Pony25 ze ook verkoopt? Of...?

Want ik bedoel gewoon dat ik hem in duitsland ga kopen zeg maar, maar als ik het hier misschien goedkoper kan krijgen...

En hoe beviel de 'oude' dressuur trekker?

En is Randoll's die gewone? Dat wist ik niet! Want over randolls hoor ik niet heel goede verhalen?!

Marjo_Wystan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 14:50

Niemand verder ervaring?