van de zomer willen ik en een vriendin een lange bosrit gaan maken (natuurlijk eerst goed opbouwen
 ) en willen tussendoor de paarden even laten rusten en wat laten eten. Maar om nou bij elke rust je hoofdstel te verwisselen voor een halster lijkt mij niet erg handig midden in het bos
 ) en willen tussendoor de paarden even laten rusten en wat laten eten. Maar om nou bij elke rust je hoofdstel te verwisselen voor een halster lijkt mij niet erg handig midden in het bos  en mij lijkt dat heel de dag een halster onder een hoofdstel hebben voor een paard niet echt een pretje is! nu zat ik na te denken over een halsterhoofdstel, erg makkelijk! bij de agradi had ik er een gezien voor ik geloof 24 euro, maar nu vroeg ik me eigen af of er ergens anders misschien halsterhoofdstellen te krijgen zijn van ongeveer dezelfde prijsklasse, ik vind het namelijk zonde om voor misschien die 3 keer jaar dat ik hem gebruik een hele dure aan te schaffen! wie o wie kan mij helpen? zeggen jullie van , ach zo'n rit met een halster onder zijn hoofdstel overleeft hij wel of halster verwisselen gaat makkelijk , of misschien kan iemand mij aan een goedkoop halsterhoofdstel helpen?
  en mij lijkt dat heel de dag een halster onder een hoofdstel hebben voor een paard niet echt een pretje is! nu zat ik na te denken over een halsterhoofdstel, erg makkelijk! bij de agradi had ik er een gezien voor ik geloof 24 euro, maar nu vroeg ik me eigen af of er ergens anders misschien halsterhoofdstellen te krijgen zijn van ongeveer dezelfde prijsklasse, ik vind het namelijk zonde om voor misschien die 3 keer jaar dat ik hem gebruik een hele dure aan te schaffen! wie o wie kan mij helpen? zeggen jullie van , ach zo'n rit met een halster onder zijn hoofdstel overleeft hij wel of halster verwisselen gaat makkelijk , of misschien kan iemand mij aan een goedkoop halsterhoofdstel helpen?  (tweedehands ben ik al opzoek, maar nog geen in mijn smaak/maat gevonden
  (tweedehands ben ik al opzoek, maar nog geen in mijn smaak/maat gevonden   )
 )                                                         

Geplaatst
               Geplaatst 

ik ben bij de hyporama geweest en kwam een hele goedkope tegen die er ook nog eens leuk uitzag, en gelijk een zadeltas meegenomen
 ik ben bij de hyporama geweest en kwam een hele goedkope tegen die er ook nog eens leuk uitzag, en gelijk een zadeltas meegenomen