Zadelmarkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stanleytje

Zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 18:40

Wat vinden jullie van Zadelmarkt en de spullen die ze daar verkopen?
Op de site stonden namelijk een aantal mooie dresuurzadels maar ik lees hier op bokt niet zo`n goede ervaringen over Zadelmarkt.

Edit: Typefout

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:42

Gebruik eens de zoekfunctie dan kom je al heel veel te weten over de spullen van Zadelmarkt

Stanleytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 18:45

Heb ik al geprobeerd maar ik vind maar 1 topic Volgens mij is er wat mis met onze computer

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:49

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:56

Ik heb een zadel gehad van zadelmarkt, en een meisje bij mij op stal ook. Mijn zadel heb ik een jaar gehad, daarna werd mijn pony verkocht , het zadel was nog zwart, zag er uit als nieuw (maar heb veel gedaan aan het zadel, vaak invetten enzo). Maar toch zijn er wat stiksels "los". Dan zie je bij die zweetbladen allemaal stiksels. Het is niet heel erg, maar je ziet het wel.
Dat meisje bij mij op stal heeft haar zadel al meer dan 2 jaar, als ik het goed heb, veel mensen vinden het zadel niet lekker rijden en het is heel hard.
Als je niet veel geld hebt, dan is een zadel van zadelmarkt gewoon goed, hoor! Maar elke waar is naar zijn geld

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:13

Nou, ik heb ook al veel slechts over zadelmarkt gehoord Af en toe ook wel wat goed hoor Maar over het algemeen

Micha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:44

moeten we het hier nog over hebben?? Heb je weinig te besteden kijk naar een goede 2e hands en informeer naar een goede zadelmaker die je de kussens pas kan maken en je kan vertellen naar welk type zadels je moet zoeken en wat ze doorsnee in de markt kosten. Dit verhaal blijft zich maar herhalen en herhalen en herhalen....................

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:47

Micha schreef:
moeten we het hier nog over hebben?? Heb je weinig te besteden kijk naar een goede 2e hands en informeer naar een goede zadelmaker die je de kussens pas kan maken en je kan vertellen naar welk type zadels je moet zoeken en wat ze doorsnee in de markt kosten. Dit verhaal blijft zich maar herhalen en herhalen en herhalen....................

geef je gelijk, alleen de zoekmachine is een hel, en er komen elke dag nieuwe bokkers bij, en die ploegen niet elk forum door...
dus ws zullen er nog veel zadelmarkttopics komen...

Wat mij wel verbaasd is dat buiten bokt, er nog veel paardenliefhebbers zijn die ZM wel oké vinden....

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 23:34

ZM is een ramp, ik ken iemand die er een zadel met een gebroken boom heeft gekocht..
Diegene was niet zo handig met paarden.
Het was dat iemand het tegen ze zei.. erg banketstaaf voor die pony..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:34

Laten we het hier wel netjes houden. Niet met zijn allen gaan tetteren over hoe slecht zadelmarkt wel niet is, maar echt je ervaringen vertellen als je die zelf hebt opgedaan.

TS : Er staan idd een aantal topics over Zadelmarkt in de FAQ.

Sita_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:42

wij hebben zelf een vzh zadel bij zadelmarkt weg ons oude zadel zat erg hard en de boom was gebroken. maar dit zadel van zadelmarkt bevalt me uitstekend. het zit lekker zacht en licht goed op de pony veel beter dan ons oude zadel. maar ik denk dat de zadels meer geschikt zijn voor een recreatie ruiter