Merano

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Civic

Merano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 11:40

Heeft iemand ervaring met het merk Merano?
Dit zadel is mij aangeboden om op mijn 4 jarige te leggen die ik nu ga inrijden, maar ik ken dit type niet. Iemand ervaring of bekend mee?

Groetjes Linda

8nnemiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:46

Dat zijn de zadels van zadelmarkt als ik het goed heb.
De meeste zadels van zadelmarkt zijn het slechtste van het slechtste, maar de merano zadels zijn wel wat beter, al zitten er soms scheve en kapotte zadels tussen.
Ik zou zelf gaan voor een tweedehands merkzadel, maar wil je toch graag deze, dan zou ik er wel een goede zadelmaker naar laten kijken.

Civic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 11:49

Dat dacht ik dus al... Bedankt voor je info!

Takkel

Re: Merano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:50

Heb er ook aan zitten denken, maar ga toch voor een wintec dressuurzadel. Daarvan weet ik dat ie bevalt

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:30

Doe maar niet, dat Meranozadel. Als je niet teveel te besteden hebt, koop je beter een goede tweedehands. Wel even iemand met verstand van zadels naar laten kijken, hoor!Verstand van zadels hebben ze bij zadelmarkt winkels i.i.g. niet!

Zeebries

Re: Merano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:45

Takkel schreef:
Heb er ook aan zitten denken, maar ga toch voor een wintec dressuurzadel. Daarvan weet ik dat ie bevalt

Hierbij sluit ik me volledig aan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:47

is er niet ergens anders een site o/i/d waar je gewone merano zadels kan kopen? met garantrie dus en gewone kwalieteit?

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 13:49

niet dat ik weet ..
genoeg shops die zeggen geen zm te zijn maar wel alleen maar de zm verkopen (maar dan onder andere naam dus )

ben alleen niet blij dat ze de naam ascot zo naar beneden gehaald hebben , die hebben namelijk ook HELE LEUKE (qualitatief uitmuntende) spullen

de merano komt alleen bij zm voor
altijd om de bon vragen en zwart op wit ruil garantie heb genoeg gehoord van mensen die m hadden en niet paste niet mochten ruilen

de duurdere merano s qualitatief wel waard voor zijn geld de goedkopere is vaak slecht (zitten wel goede tussen) zelf erg goed (naar laten) kijken dus !