Heeft iemand ervaring met het merk Merano? Dit zadel is mij aangeboden om op mijn 4 jarige te leggen die ik nu ga inrijden, maar ik ken dit type niet. Iemand ervaring of bekend mee?
Dat zijn de zadels van zadelmarkt als ik het goed heb. De meeste zadels van zadelmarkt zijn het slechtste van het slechtste, maar de merano zadels zijn wel wat beter, al zitten er soms scheve en kapotte zadels tussen. Ik zou zelf gaan voor een tweedehands merkzadel, maar wil je toch graag deze, dan zou ik er wel een goede zadelmaker naar laten kijken.
Doe maar niet, dat Meranozadel. Als je niet teveel te besteden hebt, koop je beter een goede tweedehands. Wel even iemand met verstand van zadels naar laten kijken, hoor!Verstand van zadels hebben ze bij zadelmarkt winkels i.i.g. niet!
niet dat ik weet .. genoeg shops die zeggen geen zm te zijn maar wel alleen maar de zm verkopen (maar dan onder andere naam dus )
ben alleen niet blij dat ze de naam ascot zo naar beneden gehaald hebben , die hebben namelijk ook HELE LEUKE (qualitatief uitmuntende) spullen
de merano komt alleen bij zm voor altijd om de bon vragen en zwart op wit ruil garantie heb genoeg gehoord van mensen die m hadden en niet paste niet mochten ruilen
de duurdere merano s qualitatief wel waard voor zijn geld de goedkopere is vaak slecht (zitten wel goede tussen) zelf erg goed (naar laten) kijken dus !