eskadron flexisoft® peesbeschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

eskadron flexisoft® peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 12:42

hoi bokkers,

wie heeft er van jullie ervaring met het nieuwe model peesbeschermers van eskadron,de flexisoft®?
ze lijken mij prettig in gebruik en eskadron heeft volgens mij zowieso wel goede kwaliteit spullen.........

graag jullie mening!

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 17:02

Ik heb ze nu alweer 3 jaar en ben er ontzettend tevreden over!
Helaas gaat nu het elastiek lichtjes aan los bij de stiknaad maargoed dat mag ook best na 3 jaar intensief gebruik (elke dag, in weer en wind, blubber, water..). Dat hadden mijn BR's niet volgehouden .
Ze zijn trouwens onzettend licht in gewicht en drogen enorm snel.
Dat witte elastische stukje aan de bovenkant vind ik ook ideaal omdat mijn pony een moeilijke maat heeft qua peesbeschermers en deze door dat elastische stukje toch goed zaten ook al waren ze iets lang.
Omdat dat dingetje daar zit belemmerde het mijn pony dus niet in zijn bewegingen.
Als het goed is kan je ze ook wel zien in mijn profiel denk ik?

Hier heeft hij ze iig om, kan als je het wil wel een betere foto zoeken hoor, maar deze was even voor handen

Afbeelding

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 18:31

3 jaar,dan houden ze het lang vol!
morgen ga ik ze uitproberen,ik heb ze ook gekozen vanwege dat elastische stukje,en daarbij vond ik ze gewoon mooi

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:33

Dat vind ik ook! En ik ben er nou niet bepaald zuinig op, nouja wel natuurlijk wel netjes, maar vaak laat ik ze beblubberd en al in de kast liggen hoor .
Op dit moment zeg ik dat je waar krijgt voor je geld .

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 18:42

ja want ze zijn best prijzig,maarja goed liever wat meer kwijt en een betere kwaliteit,en het plan is niet om ze heel intensief te gaan gebruiken.

Coberlina

Re: eskadron flexisoft® peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 22:58

hey
ik heb ze ook gehad. Alleen wel het model met bont in. Door het bont zakten ze steeds af tot op de kogels
Heb ze dus maar weer verkocht. Voor de verdere kwaliteit was ik er wel zeer tevreden over
xxx

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 23:01

Ik heb ze ook, ben super tevreden .

Nathalie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:53

ik heb de flexisoft cross en de gewone flexisoft. Ze gaan super mee, blijven goed in de wasmachine. Mijn BR's gebruik ik minder en zien er al minder goed uit.

Puera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:10

Ik heb ze gekocht ook om dat flexibele stukje bovenaan omdat mijn paard een vrij kort pijpbeen heeft. Ik vind het hele fijne peesbeschermers.

De mijne heb ik via www.thegallop.nl besteld, daar waren ze toen (= 2 jaar terug) voor een mooi prijsje te krijgen. Ik weet niet wat ze elders kosten, maar The Gallop heeft ze nog steeds voor € 59,95. Maar er komen dan nog wel verzendskosten overheen.