Wat is nou het verschil tussen een VZH en dressuur sjabrak? En kan een dressuur sjabrak onder een VZH zadel? Hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt Gr. Lara
een dressuurdekje is langer naar beneden toe vanwege de langere zweetbladen van een dressuurzadel. nu verschillen zadels en dekjes veel van maat,dus ik denk dat een VZH zadel best op een dressuurdekje kan,al heb je wel een kleine kans dat de zweetbladen van je VZH zadel over het dekje heenkomen.even passen en je weet het
een dressuurdekje kan meestal wel onder een vzh zadels.. doe ik ook meestal, maar mijn vzh zadel neigt dan ook erg naar een dressuurzadel.. mijn vorige zadel was echt een vzh, neigde nergens naar, en daaronder ging het ook
Oké bedankt allemaal! Ik heb nl nog een aantal dressuur sjabrakjes liggen en aangezien mijn nieuwe bijrijdpaard een vzh zadel heeft, maar ik ga het wel proberen! Gr lara
het verschil zit hem in de voorkant is mij altijd verteld. die van een dressuur dekje loop "recht" naar beneden en die van een veelzeidigheids dekje loopt ronder.
ik rijd met een ouder dressuur zadel dat kortere zweet bladen heeft dan tegenwoordig verkocht word. dus bij mij passen nog wel vzh dekjes onder mijn dressuur zadel!
Kan idd prima Deedee19. Een stalgenootje van mij heeft jaren met een vz zadel gereden en heeft dus allemaal vz sjabrakken. Die liggen nu allemaal onder haar dressuurzadel, kan best.
Een vz sjabrak is idd ronder aan de voorkant en korter volgens mij.